ورزش

خوشبینی گلر آرسنال؛ جام‌بردن‌ها شروع می‌شود

خریدهای جدید عالی هستند

دروازه بان آرسنال معتقد است امسال تیمی برای کسب جام در اختیار دارند.

به گزارش “ورزش سه”، آرسنال فصل گذشته بازیکنانی جوان و با استعداد چون مارتین اودگارد، بن وایت، تومیاسو و… را به جمع خود اضافه کرد و در حالی که به نظر می رسید چهارمی اش در لیگ قطعی باشد، نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. تابستان امسال توپچی ها تاکنون گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو را از سیتی جذب کرده اند که هر دو بازیکنانی باتجربه و با سابقه 4 قهرمانی در لیگ برتر هستند.

پس از برتری 4-0 امروز آرسنال برابر چلسی در بازی دوستانه،  آرون رمزدیل، گلر ملی پوش آرسنال به ستایش از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات پرداخت و گفت:« فصل گذشته ما بازیکنانی جوان و تشنه موفقیت را جذب کردیم ولی امسال بازیکنانی جذب شده اند که مطابق با اهداف و برنامه های جدید هستند. ما قصد فتح جام داریم و حالا دو بازیکنی به ما اضافه شده اند که در این امر با تجربه اند و می توانند بسیار کمک کنند.»

رمزدیل ادامه داد:« فصل قبل در یک مقطع کم آوردیم و این به دلیل بی تجربگی تیم بود ولی معتقدم فصل پیش رو شرایط متفاوت خواهد بود. می دانیم که قهرمانی بسیار سخت است و سیتی و لیورپول که از سالیان گذشته تجربیات ارزشمندی کسب کرده اند، شانس اول خواهند بود ولی ما تلاش مان را خواهیم کرد تا به تیم های مدعی نزدیک و نزدیک تر شویم. این تیم با تداوم پیروزی ها می تواند بار دیگر روند جام بردن را از سر بگیرد.»

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا