ورزش

خیبر از کرمان به جمع مدعیان پیوست/ مربع مدعیان در بالای جدول

هفته هفتم لیگ دسته اول؛

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید که در مهمترین بازی خیبر خرم آباد موفق شد در کرمان تیم فوتبال مس را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور یکشنبه با برگزاری ۳ دیدار به پایان رسید. در این مسابقات تیم‌های خوشه طلایی، فجرسپاسی و مس کرمان میزبان بودند که دو دیدار با پیروزی میزبان و یک دیدار با پیروزی مهمان به پایان رسید.

خوشه طلایی یک – دریا بابل صفر
گل: مهدی شریفی

تیم خوشه طلایی ساوه از ساعت ۱۶ میزبان دریا بابل بود که جدال این دو تیم با تک گل مهدی شریفی از روی نقطه پنالتی با برتری خوشه طلایی به پایان رسید. خوشه طلایی با این پیروزی ۷ امتیازی شد و دریا بابل هم با ۳ امتیاز در انتهای جدول باقی ماند

فجر سپاسی ۲ – شهرداری آستارا یک
گل‌ها: داود رجبی و علی نجفی برای فجر و فرشید پاداش برای شهرداری آستارا

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز هم از ساعت ۱۶ در وزرشگاه خانگی خود به مصاف شهرداری آستارا رفت. تک گل شهرداری آستارا در این مسابقه را فرشید پاداش در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند و تیم خود را ابتدا پیش انداخت. اما در ادامه ۲ گل داود رجبی و علی نجفی در دقایق ۶۲ و ۸۷ موجب برتری فجر سپاسی شد. تیم شیرازی با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد و شهرداری آستارا هم با هفت امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

مس کرمان صفر – خیبر خرم آباد ۲
گل‌ها: حمیدرضا طاهرخانی و سجاد دانایی باغکی برای خیبر

تیم مدعی خیبر خرم‌آباد هم موفق شد با دو گل حمیدرضا طاهرخانی و سجاد دانایی باغکی در دقایق ۲۰ و ۵۲ میزبان خود مس کرمان را شکست دهد و با ۱۵ امتیاز سوم شود و خود را در کورس قهرمانی نگه دارد. مس کرمان هم با ۱۵ امتیاز پانزدهم است.

روز شنبه هم ۶ مسابقه برگزار شده بود که نتایج آن به شرح زیر است:

* داماش گیلان ۳ – خلیج فارس ماهشهر ۲
* سایپا ۳ – آریو اسلامشهر صفر
* نفت و گاز گچساران یک – مس شهر بابک صفر
* پارس جنوبی جم صفر – شهر راز شیراز یک
* نفت مسجدسلیمان ۲ – استقلال آبی پوش ملاثانی ۲

جدول لیگ دسته اول در پایان هفته هفتم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا