ورزش

خیبر بعد از 384 روز در تختی امتیاز داد!

تکرار تاریخ در آخرین هفته لیگ؛

خیبر خرم‌آباد بعد از 384 روز بالاخره در ورزشگاه خانگی خودش امتیاز از دست داد.

به گزارش “ورزش سه”، نماینده لرستان با هدایت رضا مهاجری امسال تمامی بازی‌های خانگی خود در لیگ آزادگان را با پیروزی پشت سر گذاشته بود تا اینکه در آخرین دیدار خودش مقابل شهرراز شیراز تن به تساوی داد.

پیش از مهاجری هم این تیم با هدایت فراز کمالوند، عمدتاً برنده بازی‌های خانگی خود بود و آخرین باری که آن‌ها امتیاز از دست داده بودند مربوط به دوم خردادماه سال گذشته در دیدار با شهرداری همدان بود، آن‌هم در آخرین دیدار فصل گذشته لیگ دسته اول؛ جایی که نماینده همدان با این تساوی به لیگ دسته دوم سقوط کرد، در حالی که با پیروزی در آن مسابقه می‌توانست بقای خودش را تثبیت کند و شاهین بندرعامری را به لیگ پایین‌تر بفرستد.

حالا تاریخ برای خیبر تکرار شد و بازهم در آخرین بازی خود در لیگ آزادگان به تساوی رضایت دادند، اما این بار در حالی که صعود و قهرمانی خود را مسجل کرده بودند. جالب اینکه آن‌ها امسال با شکست شاهین بندرعامری در بوشهر، عامل سقوط آن‌ها به لیگ پایین‌تر شدند.

مهاجری در این دیدار از بازیکنان جوان خود استفاده کرده و به آن‌ها فرصت خودنمایی داده بود و از آن‌جایی که نتیجه این مسابقه برایش اهمیت چندانی نداشت، به تساوی یک بر یک مقابل نماینده شیراز رضایت داد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا