ورزش

خیبر و تلاش برای غول کشی

در یکی از مهم ترین دیدار های هفته دوازدهم لیگ آزادگان، خیبر که یکی از مدعیان جدی این فصل از رقابت هاست باید از تیمی میزبانی کند که خیلی وقت است دیگر شباهتی به یک گزینه سقوط ندارد و اصلا معنی شکست را نمی داند.


به گزارش ایلنا، یکشنبه 15 آبان ماه ورزشگاه تختی خرم آباد محل برگزای یکی از مهم ترین دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته یک خواهد بود؛ جایی که شاگردان کمالوند باید میزبان شیران سخت کوش باشند.

دو تیم خیبرخرم آباد و استقلال ملاثانی در حالی برابر هم قرار خواهند گرفت که شرایطی کاملا متفاوت دارند و شاید همسایگی شان در جدول دور از ذهن ترین اتفاق این بازیست. خیبر که با مالکیت خصوصی اداره می شود و در بازار تابستانی به سراغ چندین ستاره نام آشنا رفت تا بتواند رویای چندین ساله خود برای رسیدن به لیگ برتر را محقق کند، حال با انجام یک بازی کمتر و کسب 18 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و با شکست استقلال ملاثانی می تواند جای این تیم در رده سوم را بگیرد. اما باختن اتفاقی است که آبی پوشان استقلال ملاثانی خیلی وقت است آن را فراموش کردند و با ثبت یک رکورد جاودانه نام خود را برای همیشه در کتاب تاریخ ورزش ایران گنجاندند.

شاگردان اشکش اگر چه خیلی از نظر مالی اوضاعی شباهتی به حریف ندارند، اما انگیزه های زیادی که در این فصل و خصوصا پس از حضور مداوم در جمع مدعیان بالای جدول کسب کردند کمک می کند تا تیم استقلال ملاثانی روز سختی را برای خیبر رقم بزنند. تیم کمالوند که این روز ها هم خوب بازی می کند و هم خوب نتیجه می گیرد، بعد از شکست شمس آذر برای دومین برد خانگی خود را محیای حضوری قدرتمند برابر استقلال ملاثانی می کند.

شاید بدترین خبر برای استقلالی ها مصدومیت حمزه خضیراوی مهاجم تاثیر گذار تیمشان است که از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب شده و ادامه فصل را از دست داده است. خیبر اما به لطف برگزار نشدن دو بازی از سه مسابقه اخیر خود، هم نیازی به مسافرت های طولانی مدت به ماهشهر و مشهد پیدا نکرد و البته خیلی خوب فرصت برای آماده سازی پیش از دیدار برابر استقلال ملاثانی را داشته است.

تقابل کمالوند و اشکش اما کمی همراه با تسویه حساب شخصی هم خواهد بود. از اتفاقات دیدار فصل گذشته دو تیم و حواشی آخر بازی و درگیری مختصر نیمکت ها تا اثبات توانایی های فردی دو سرمربی و البته تلاش برای تداوم حضور در بین بالانشین ها، حسابی این دیدار را داغ و جذاب تر می کند.

دیدار تیم های خیبر خرم آباد و استقلال ملاثانی روزیکشنبه از ساعت 14:45 در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد؛ ضمنا دیدار مذکور بصورت مستقیم از شبکه استانی لرستان پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا