ورزش

داستان تکراری طیبی و بارسلونا، این بار پاس گل!

فرصت‌سوزی پالما در صدرنشینی و قهرمانی؛

ستاره ایرانی پالما در جریان تساوی ارزشمند تیمش مقابل بارسلونا توانست پاس گل بدهد.

به گزارش “ورزش سه”، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم پالما که مثل همیشه حسین طیبی را در اختیار داشت و در جمع پنج بازیکن ابتدایی خود بهره می‌برد و مسلم اولادقباد را در فهرست نداشت، از ساعت ۱۹ امشب مهمان تیم صدرنشین بارسلونا بود.

پالما که هفته گذشته در مسابقه کوپا دل ری اسپانیا علی‌رغم درخشش و گلزنی حسین طیبی مقابل بارسلونا شکست خورده و نتوانسته بود به بازی فینال برسد، امشب انگیزه زیادی داشت تا در زمین حریف به برتری دست پیدا کند و با جبران اختلاف یک امتیازی، به صدر جدول لیگا ناسیونال تکیه بزند که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

یاران طیبی و اولادقباد که در دو مسابقه گذشته مقابل بارسلونا شکست خوردند، امشب رقابت نزدیک و جذابی برابر آبی اناری‌ها انجام دادند و با بدشانسی و دریافت گل در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی، به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند و پیروزی ارزشمندشان را حفظ نکردند.

گل دوم پالما در حالی در دقیقه ۲۳ توسط کلبر به ثمر رسید که حسین طیبی پس از گلزنی در دیدار رفت و مسابقه کوپا دل ری، امشب با یک حرکت انفرادی و پاس برای هم‌تیمی خود، توانست ششمین پاس گل فصل‌اش را در کنار ۱۳ گل این فصل ثبت کند.

تیم فوتسال پالما در شب پاس گل حسین طیبی و توقف مقابل آبی اناری‌ها، ۵۶ امتیازی شد تا همچنان با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر نسبت به بارسلونا، در رده دوم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا بماند.

یاران طیبی و اولادقباد امیدوار هستند در چهار بازی آینده خود به پیروزی برسند و در سمت مقابل بارسلونا امتیاز از دست بدهد تا بتوانند قهرمانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را تجربه کنند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا