ورزش

دانشگر در انتظار MRI/ احتمال دوری چند هفته ای مدافع سپاهان

پس از مصدومیت محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال سپاهان، این تیم در خط دفاع با چالش رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز دوشنبه ۲۰ فروردین در حالی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که شاگردان ژوزه مورایس با واگذاری نتیجه این بازی، فاصله خود را با صدر جدول بیشتر کردند.

محمد دانشگر که مدافع ثابت سپاهان در این فصل از رقابت‌های داخلی و آسیایی به شمار می‌رفت در نیمه اول و پس از برخورد با بازیکن نفت از ناحیه کتف به شدت آسیب دید و راهی بیمارستان شد تا مورایس مجبور به استفاده از بازیکن غیر تخصصی در پست دانشگر برای ادامه بازی شود.

آریا یوسفی یکی دیگر از عناصر دفاعی سپاهان در دیدار با استقلال تهران مصدوم شده بود و چند بازی حساس را از دست داد و تا اوایل ماه اردیبهشت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند. حال با مصدومیت دانشگر ممکن است سپاهان یکی دیگر از بازیکنان ثابت و دفاعی خود را در دیدارهای حساس فصل در اختیار نداشته باشد.

قرار است پس از حضور کاروان سپاهان در اصفهان از کتف این بازیکن MRI گرفته شود تا میزان مصدومیت و دوری احتمالی او مشخص شود، اگر دانشگر نتواند سپاهان را در هفته‌های پیش رو همراهی کند مورایس مجبور به استفاده از سایر بازیکنان غیر تخصصی در پست دانشگر می شود.

لازم به ذکر است که در تعطیلات نیم فصل، مدیران سپاهان اجازه جدایی به محمد قربانی دادند و این بازیکن با حضور در لیگ روسیه تبدیل به لژیونر جدید فوتبال ایران شد در حالی که اگر او را حفظ می‌کردند در چنین شرایطی می‌توانستند از بازیکن خود استفاده کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا