ورزش

دایی سعید معروف برایش سنگ تمام گذاشت!

جهانگیر سیدعباسی معتقد است سعید معروف گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی است.

به گزارش “ورزش سه”، شورای فنی فدراسیون والیبال روز گذشته برگزار شد و در این جلسه پیرامون گزینه‌های تیم ملی بحث و گفتگو شد. در نهایت مقرر گردید تا روز سه‌شنبه گزینه نهایی هدایت تیم ملی والیبال ایران معرفی شود.

جهانگیر سیدعباسی، مربی ارومیه‌ای و دایی سعید معروف یکی از حاضران در جلسه دیروز بود. او درباره انتخاب سرمربی جدید گفت:والیبال ایران هیچ گاه تا این اندازه پتانسیل نداشته است و در هر پست چند بازیکن داریم اما شانس ایران برای المپیک خیلی کم است و تیم ملی می‌تواند بهترین بازی ها را ارائه دهد و حتی اگر نرود در آن صورت کسی تیم ملی را نقد نخواهد کرد.”

او در ادامه گفت: “اگر قرار است از سعید معروف استفاده کنیم در حال حاضر وقت آن است و بازیکنان تیم ملی معروف را رهبر بلامنازع می‌دانند. بازیکنانی در این سطح با دستیاری شروع نمی کنند و به اندازه کافی هنگام حضور در تیم رهبری کرده اند اما نباید به دنبال قرارداد یک به دو و اینها باشیم. سعید معروف اولویت من است و بسیاری از بازیکنان خوب ایران 23 سال دارند و اوج بازی آن ها المپیک بعدی است و باید از آن ها در تیم ملی استفاده کنیم. لورنزتی هم مقبولیت خوبی دارد.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا