ورزش

دبیر: برخی به لیگ کشتی اعتقادی نداشتند/ به مسئولان سازمان لیگ گفته ام باید به فدراسیون پول هم بدهید


رئیس فدراسیون کشتی گفت: برخی از دوستان به لیگ کشتی اعتقادی نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر در مورد برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی اظهار داشت: در این سه سالی که در خدمت کشتی بودیم سعی کردیم لیگ را به روزهای اوجش بازگردانیم. متأسفانه برخی دوستان به دلیل دیدگاه‌شان خیلی به لیگ اعتقادی نداشتند. اما به خاطر 5-6 یا 7 کشتی‌گیر نمی‌توانیم قرارداد 3-4 هزار آدم را مستقیم یا غیر مستقیم از بین ببریم از روز اول هم محکم گفتم پس از مسابقات المپیک و جهانی اهمیت لیگ برای ما بیشتر است. زیرا مسابقات آسیایی خیلی برای ما مهم نیست و بازی‌های آسیایی برای وزارت ورزش مهم است اما در کشتی واقعاً اینگونه نیست.

وی افزود: درآمد خیلی از کشتی‌گیران درجه یک و حتی دو، سه، چهار، پنج و حتی مربیان ما، گردش مالی ورزش کشتی از همین لیگ است. امروز نیز سازمان لیگ مراسمی داشت به دوستان گفتم من در سازمان لیگ هیچ‌کاره هستم. خودتان تصمیم بگیرید و محکم کار را جلو ببرید. همه تیم‌هایی که در لیگ برتر آزاد و فرنگی حضور دارند در لیگ مسئول هستند چرا فکر می‌کنید فقط سازمان لیگ مسئول است؟ این موضوع دو طرفه است. سازمان لیگ فکر نکند فقط باید آنها تصمیم بگیرند. 

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری یک فرایند است. هرچند تصمیم آخر را سازمان لیگ می‌گیرد اما در این فرایند حتماً باید تیم‌ها نظر دهند و نظر آنها خواسته شود. گفته‌ام شاید در حق تیم‌ها اجحاف شود اما به خاطر کشتی بزرگی کنید. باید 16-17 نفر مسئول کار و سازمان لیگ با هم کار را جلو ببرند. نباید به تنهایی کار کرد. من هم به این دلیل تصمیم گرفتم در قرعه‌کشی نباشم تا راحت‌تر تصمیم بگیرند و بحثی نباشد. شاید جلوی من رو دربایستی کنند. امروز به عنوان مهمان در مراسم حاضر شدم و مسابقات نیز مهمان هستم. سازمان لیگ باید مستقل باشد. حتی به دوستان گفته‌ام یک قران از فدراسیون پول نخواهید بلکه باید به فدراسیون پول هم بدهید. 

ادامه دارد … 


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا