ورزش

دربی بازهای استقلال و پرسپولیس روی نیمکت(عکس)

برگی از تاریخ؛

محسن خلیلی و مجتبی جباری دو بازیکن دربی باز و محبوب هواداران استقلال هستند، دو بازیکنی که در دوران جوانی نیمکت نشین تیم ملی جوانان ایران بودند

به گزارش ” ورزش سه”، تصویر منتشر شده از نشریه دنیای ورزش از بازی روز 30فروردین سال 1380تیم ملی جوانان ایران و کشورآذربایجان که با نتیجه 2 بر صفر به نفع ملی پوشان ایرانی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد و هدایت ملی پوشان ایران را مهدی مناجاتی به عهده داشت نکات جالب توجهی دارد. 
از ترکیب اصلی ایران در آن روزها تنها هادی عقیلی سابقه حضور در باشگاه پرسپولیس را دارد که بخش عمده و اصلی آن هم روی نیمکت این تیم سپری شد. حضور دو ستاره بزرگ دهه 80سر خابی ها روی نیمکت که سابقه درخشش در دربی ها را هم دارند و شاید به جرات گفت بهترین دربی بازهای این دو تیم در این دهه بودند از نکات جال توجه ترکیب جوانان ایران در آن روز بود. 

1854514

مجتبی  جباری با 4 گل و 4 پاس گل به همراه محسن خلیلی زننده دو گل پرسپولیس در دربی ها دو بازیکن تیم ملی جوانان  هستند که مجموعاً 31 دقیقه وقت بازی برای ایران را داشتند. دو بازیکنی که اگر این روزها عضوی از تیمهای بزرگ پایتخت بودند، امید اول هواداران در دربی شماره 100بودند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا