ورزش

درخشش بانوان تیزپای یزد در کشور

در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی رقم خورد؛

یزد- بانوان دونده استان یزد در اولین مرحله از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محیطی‌زاده، مریم کاظمی، سمیرا کردعلی، ساناز امیری‌پور، فاطمه سرافراز، فاطمه ادبی و زهرا حفظی، بانوان دونده یزد در مسابقات لیگ بزرگسالان در مرحله اول باشگاه‌های کشور به مدت ۲ روز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران افتخار آفرین شدند.

فاطمه محیطی‌زاده در این مسابقات مقام اول هفتگانه را با حضور رقبای مدعی از باشگاه‌های مختلف کسب کرد و همچنین مریم کاظمی نیز صاحب مقام اول در پرش سه گام شد.

دیگر بانوی دونده یزد، سمیرا کردعلی در رقابتی نزدیک به مقام دوم پرش با نیزه و همچنین مقام دوم امدادی ۱۰۰*۴ را بدست آورد و برگ زرین دیگری را برای دو و میدانی استان یزد خلق کرد.

ساناز امیری‌پور مقام سوم ۱۰۰ متر و مقام سوم ۲۰۰ متر و مقام اول ۱۰۰*۴، فاطمه خدایی مقام چهارم پرش با نیزه و فاطمه ادبی مقام پنجم ۱۰۰ مانع و مقام دوم امدادی ۱۰۰*۴ را کسب کرد.

همچنین در این مسابقات، دیگر بانوی دونده یزد یعنی زهرا حفظی مقام پنجم پرش طول و فاطمه سرافراز مقام هفتم پرش ارتفاع و مقام ششم ۱۰۰ مانع را به دست آوردند و افتخار آفرین شدند.

در لیگ دومیدانی بانوان کشور پنج تیم شامل چادرملو اردکان یزد، دانشگاه آزاد اسلامی، گل‌گهر سیرجان کرمان، مقاومت همدان و تکنیک برتر بابلسر حضور دارند و مرحله دوم اعلام می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا