ورزش

درخواست مطهری از تاج برای رسیدگی به شکایت از استقلال

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پیامی در فضای مجازی از رییس فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا به شکایت او از تیم سابق خود رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان مطهری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در نیم فصل گذشته لیگ برتر به دلیل عدم نیاز در لیست مازاد آبی‌ها قرار گرفت و با عقد قراردادی راهی تراکتور تبریز شد که حضور او در این باشگاه هم دوام چندانی نیاورد و در پایان فصل و با اعلام باشگاه تراکتور قرارداد او فسخ شد.

مطهری که با باشگاه استقلال قرارداد داشت برای دریافت مطالبات خود از آبی‌ها به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد که روز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای برخی پرونده شکایت بازیکنان را اعلام کرد که در پرونده مطهری عنوان شده: «در پی شکایت امیرارسلان مطهری از باشگاه استقلال تهران، کمیته وضعیت با توجه به عدم احراز سمت شخص ارائه کننده درخواست، حکم به رد دعوی خواهان صادر کرد.»

پس از این اقدام، مطهری بار دیگر از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد که تا به امروز دوشنبه ۲۱ خرداد رأی پرونده او صادر نشده است. به همین جهت این بازیکن با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود نسبت به این موضوع معترض شد و از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا به پرونده بازیکنان رسیدگی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا