ورزش

دردسر قراردادهای عجیب و غریب فصل قبل، همچنان گریبانگیر استقلال


دردسرهای قراردادهای عجیب و غریب استقلال که در فصل گذشته بسته شدند، برای این باشگاه تمامی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم فوتبال استقلال عصر روز گذشته درتمرین ریکاوری حاضر نشدند و امروز نیز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان تمرین نوبت صبح را برگزار نکردند تا شرایط این تیم پیچیده تر از قبل باشد.

با وجود تغییرات زیاد مدیریت طی یکسال گذشته، مساله تامین منابع مالی بزرگترین مشکل مدیران قبلی باشگاه بود که اکنون گریبانگیر تیم مدیریتی جدید هم شده است و این اتفاق به خوبی و روشنی از پیش مشخص بود.

علی خطیر و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با وجود تلاش‌های گسترده برای حل مشکلات مالی تیم هنوز موفق به عملی کردن وعده‌هایشان نشده‌اند و این موضوع بیش از اینکه ناشی از عدم واریز پول به حساب باشگاه باشد، ناشی از قراردادهای عجیب و غریبی است که در ابتدای فصل گذشته توسط تیم نقل و انتقالاتی مدیرعامل وقت بسته شده‌اند.

گفته می‌شود از حدود 300 میلیارد سقف بودجه باشگاه استقلال، به خاطر قراردادهای بسته شده در ابتدای فصل گذشته بیش از 200 میلیارد تومان پر می‌شود و با احتساب قراردادهای اعضای کادرفنی جدید، جای زیادی برای قرارداد بازیکنان جدید مانند مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان باقی نمی‌ماند.

به این ترتیب مدیریت فعلی باشگاه استقلال با چالشی جدی روبروست که ممکن است در روزهای آینده سخت‌تر هم بشود. در حال حاضر بازیکنان استقلال طبق اعلام خودشان حدود 50درصد قراردادهای فصل گذشته را دریافت کرده‌اند و با توجه به ارقام و بندهای عجیب قراردادها، مدیران مختلف توانایی تسویه حساب را نداشتند.

به هرحال باید دید که در روزهای پیش رو مذاکرات مدیران فعلی آبی‌ها با نهادها و اسپانسرهای مختلف چگونه پیش می‌رود. آیا آن‌ها می‌توانند با تامین منابع مالی گرهی از کلاف سردرگم باشگاه استقلال باز کنند یا اتفاقات دیگری خواهد افتاد.

پایان پیام/


آگهی
دکمه بازگشت به بالا