ورزش

دروازه‌بان سابق فوتسال ایران: جوانان در جام ملت‌ها به خودباوری کامل رسیده‌اند/ آمار تیم‌ملی فوق‌العاده است


دروازبان سابق تیم ملی فوتسال گفت: سطح فوتسال ملی پوشان ایرانی به قدری بالاست که فرقی نمی‌کند چه حریفی روبه‌روی آن‌ها بازی می‌کند.

رضا ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیم ملی فوتسال در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ویتنام در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی با آمدن وحید شمسایی پوست‌اندازی خوبی کرد. این تیم با تغییر نسل وارد مسابقات جام ملت‌ها شد و تا این مرحله عملکرد خوبی داشتیم و ملی پوشان جوان بازی‌های درخشانی انجام دادند. در بازی‌های گروهی منطقی بازی کردیم و تنها 2 گل خورده داشتیم؛ این آمار بسیار فوق‌العاده است.

 وی افزود: در این مسابقات بازیکنان جوان به خودباوری کامل رسیده‌اند از دروازه‌بان تا سایر بازیکنان همه عملکرد خوبی داشتند. البته ناگفته نماند که این تیم احتیاج به زمان دارد و قطعا در آینده بیشتر از این تیم شنیده می‌شود و همه باید کمک کنند که همچنان تغییر نسل انجام شود.

 وی در ادامه تسریع کرد : ژاپن با تغییرات کلی به این مسابقات آمد و نگاهش به جام جهانی است. همین دیدگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید همه ما و فدراسیون‌نشین‌ها داشته باشیم. دو بازی دیگر تا قهرمانی داریم و باید با رویکرد بهتر و با برنامه این دو بازی هم به پایان برسانیم و قهرمان آسیا شویم.

دروازبان سابق تیم ملی فوتسال گفت: بازی روز گذشته با ویتنام با نتیجه پرگل 8 بر یک  اتمام رسید و این نشان دهنده منطقی بازی کردن  بازیکنان تیم ملی است.سطح فوتسال ملی پوشان ایرانی به قدری بالاست که فرقی نمی‌کند چه حریفی روبه‌روی آن‌ها بازی می‌کند. به هر حال همه از فوتسال ایران در آسیا توقع قهرمانی دارند، اما این تیم همچنان  نیاز به زمان دارد.

کارشناس فوتسال افزود: همه در آسیا قبول دارند که فوتسالیست‌های ایرانی همگی جنگنده و تکنیکی و به لحاظ انفرادی در دنیا شناخته شده هستند. همیشه در آسیا چند رقیب سنتی وجود دارد اما حریفان اصلی ما ژاپن و تایلند هستند، در کل فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است.

وی در مورد  تایلند حریف ایران در نیمه‌‌‌‌نهایی گفت: تایلند تیمی خوب، قدرتی و جنگنده است. کار سختی در مقابل آنها داریم اما ما ایران هستیم و تایلند برای بازیکنان ما مشکل‌ساز نخواهد بود. ان شاء لله با شکست این تیم به مرحله پایانی می‌رسیم و قهرمانی را در کویت جشن می‌گیریم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا