ورزش

دروازه‌بان سابق گیتی‌‌پسند: بازی برای شهری غیر از اصفهان سخت بود


دروازه‌بان تیم پالایش نفت بندرعباس گفت: برای من که سال‌ها در اصفهان بوده‌ام، بازی برای شهری دیگر سخت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جدایی سپهر محمدی، دروازه‌بان سابق تیم فوتسال گیتی‌پسند از این تیم با حواشی زیادی همراه شد.

عده‌ای معتقد بودند محمدی، بازیکن اصفهانی گیتی‌پسند مستحق رفتار بهتری از سوی کادر فنی گیتی‌پسند است و عده‌ای دیگر تصمیم محمد کشاورز را کاملاً حرفه‌ای می‌دانستند.

از سوی دیگر محمد کشاورز، سرمربی قرمزپوشان اصفهانی معتقد بود، این تصمیم را براساس اصول حرفه‌ای اتخاذ کرده است و دیگر به این گلر ملی‌پوش نیازی ندارد اما با اعلام قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند، کادر مدیریتی این تیم دخالتی در این موضوع نداشته و کادر فنی مسئول مستقیم لیست ورودی و خروجی تیم است.

سال‌ها برای گیتی‌‌پسند زحمت کشیدم

سپهر محمدی دروازه‌بان تیم پالایش نفت بندرعباس بعد از شکست مقابل گیتی‌پسند در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود، به دلیل اشتباهات فردی به خاطر حضور بازیکنان جوانی که در تیم داریم، بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشیم، در هفته‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم و جایگاهی را به دست بیاوریم که در شأن مردم شهر بندرعباس را کسب کنیم.

محمدی در خصوص حضور دوباره در اصفهان گفت: برای من که سال‌ها در اصفهان بوده‌ام، بازی برای شهری دیگر سخت بود، خوشحالم که بازی بدون حاشیه به پایان رسید.

دروازه‌بان سابق تیم گیتی‌پسند تصریح کرد: طبیعی‌ است که مردم اصفهان نسبت به من لطف داشته باشند زیرا سال‌ها برای گیتی‌پسند زحمت کشیدم.

لازم به ذکر است، باشگاه گیتی‌پسند در ابتدای این دیدار به دلیل زحمات سپهر محمدی در این تیم از وی تقدیر کرد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ع


آگهی
دکمه بازگشت به بالا