ورزش

درودگر: AFC تجهیزات VAR را به ایران می‌آورد

اگر در استادیوم آزادی زیرساخت باشد؛

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران می‌گوید اگر ورزشگاه آزادی زیرساخت اجرای وی ای آر را داشته باشد، ای اف سی تجهیزات را می‌‌آورد.

به گزارش “ورزش‌سه”، قرعی کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم فوتبال نساجی مازندران که قهرمان دو فصل مسابقات جام حذفی فوتبال ایران بود، در کنار الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند و نوباهار ازبکستان باید برای صعود به مرحله گروهی تلاش کند.

صادق درودگر پیش از آغاز دیدار قرمزپوشان مازندرانی برابر گل گهر در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر اینطور درباره قرعه نساجی حرف هایش را آغاز کرد:به هر حال همه تیم ها قدرتمند هستند. همان تیم هندی هم 4 بازیکن هندی ندارد و همه بازیکنان کشورهای دیگر هستند. بازی های سختی داریم. الهلال تیم بزرگی است و نماینده ازبکستان تیم خوبی دارد. ما هم باید خیلی بهتری از چیزی باشیم که هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم.

او ادامه داد: آقای رحمتی تیم خوبی ساخته، آقای حدادیان حمایت خوبی کرده و ما هم برای هماهنگی این ها کار می کنیم. مطمئن باشید در اولین حضور آسیایی آبرومندانه شرکت خواهیم کرد. مطمئنا در این مسابقات نماینده شایسته ای برای مردم مازندران و قائمشهر خواهیم بود.

1568375

او سپس در واکنش به این سوال که  نداشتن VAR باعث خواهد شد که نساجی بیرون از ایران میزبانی کند، توضیح داد: ببینید اگر آزادی زیرساخت داشته باشد که VAR را نصب کنند، کنفدراسیون فوتبال آسیا تجهیزات را با خودش می‌آورد و نصب می‌کند. امیدوارم داشته باشد. امیدوارم این هواداران خونگرم را در کنار خودمان داشته باشیم، چون انرژی ای که این هواداران می‌دهند، قابل وصف نیست و خیلی کمک می کنند.

درودگر سپس در واکنش به این سوال که هواداران نساجی به ورزشگاه آزادی و میزبانی در این مسابقه عادت کرده اند، بیان کرد: شما مطمئن باشید اگر ما در آزادی میزبانی کنیم، 60 هزار هوادار نساجی در استادیوم حاضر خواهند شد.

سوال بعدی از درودگر درباره کاهش قیمت بلیت تماشای دیدار برابر نساجی از 100 هزار تومان به 30 هزار تومان بود و او در اینباره گفت: ببینید ما مذاکراتی با شرکت فروشنده بلیت داشتیم. میانگینی داده بودند که این میانگین متناسب با وضعیت قائمشهر نبود. مردم نظر دادند و وقتی نظر دادند تجدید نظر کردیم. الان هم مردم دارند می آیند و امیدوارم این حضور به تیم کمک کند.

او سپس بار دیگر درباره ابهامات برای میزبانی نمایندگان ایران به دلیل نداشتن تکنولوژی کمک داور ویدئویی در ایران بیان کرد: امیدوارم در ایران میزبانی کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا