ورزش

درویش: قرار بود یک عضو جدید اضافه شود که من از هیات مدیره خارج شدم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود یک عضو جدید بیاورند و من گفتم ۶ فکر بهتر از ۵ فکر است. گفتم اجازه بدهید من از هیات مدیره بیرون بیایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش درمورد دوره حضورش در ورزش، اظهار داشت: امروز ۶۲ ساله شدم. من بسکتبال بازی می‌کردم اما از سال ۶۳ تا ۸۴ مدیر باشگاه بسکتبال پرسپولیس بودم. از ۸۵ تا ۸۷ نیز مدیرعامل باشگاه هما و از ۹۵ تا ۹۸ نیز مدیرعامل سایپا بودم.

وی درمورد همراهی هیات مدیره پرسپولیس با او و ثبات مدیریت در این باشگاه، گفت: اگر موفقیتی به دست می‌آید، انفرادی نیست. در قهرمانی تیم فقط سرمربی و بازیکن نقش ندارند بلکه همه اعضا همراهی می‌کنند‌‌‌. باید از اعضای قبلی هیات مدیره و نفراتی که به تازگی اضافه شدند، تشکر کنم. شاید تا امروز موردی را در جلسه هیات مدیره مطرح نکردم که با مخالفت مواجه شده باشد. هیات مدیره همراه و کاملا تاثیرگذار هستند‌. ۵ عضو بودیم اما تا امروز هیچ وقت رای انفرادی نداشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد انصرافش از عضویت در هیات مدیره این باشگاه، توضیح داد: قرار بود یک عضو جدید بیاورند و من گفتم ۶ فکر بهتر از ۵ فکر است. گفتم اجازه بدهید من از هیات مدیره بیرون بیایم اما با همان ۵ عضو به کارش ادامه بدهد. به هرحال من مجری مصوبات هیات مدیره هستم. با این موضوع موافقت کردند.


آگهی
دکمه بازگشت به بالا