ورزش

درگیری مسی با مربی حریف کم‌اهمیت است

خاوی مورالس:

خاوی مورالس، دستیار سرمربی اینتر میامی، درگیری لیونل مسی با سرمربی مونتری، در دیدار اخیر این تیم را «کم‌اهمیت» می‌داند.

به گزارش “ورزش سه”، پس از شکست ۲-۱ اینتر میامی مقابل مونتری، لیونل مسی که به دلیل مصدومیت در بازی حضور نداشت، به همراه لوئیز سوارز و جوردی آلبا در تونل و رختکن ورزشگاه به داور و تصمیماتش اعتراض کردند.

این اعتراضات با واکنش فرناندو اورتیز، سرمربی مونتری، که پیش از بازی هم گفته بود «داوران به دلیل اسم بزرگ مسی به سود اینتر میامی سوت می‌زنند»، مواجه شد.

در ادامه این جنجال بالا گرفت و اورتیز و مسی چند دقیقه با هم درگیری لفظی داشتند. این اتفاق بازتاب زیادی در بین رسانه‌های ورزشی داشت و بسیاری به آن واکنش نشان دادند.

درگیری مسی با مربی حریف کم‌اهمیت است

اگرچه خاوی مورالس، دستیار سرمربی اینتر میامی، آن را کم‌اهمیت می‌داند. او در مورد این درگیری گفت:«ما می‌دانیم ارزش این مسابقات چقدر است. آنها بسیار دشوار هستند و شدت و سرعت بالایی دارند. حساسیت آنها باعث به وجود آمدن درگیری‌هایی می‌شود اما راستش را بخواهید مهم‌ترین بخش بازی در زمین اتفاق افتاد. دیگر اتفاقات اهمیتی ندارند. ما مقابل یک رقیب بزرگ بازی کردیم و متأسفانه وقتی ۱۰ نفره شدیم نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. اکنون باید به مونتری برویم و سعی کنیم این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا