ورزش

در جلسه هیات عراقی با وزیر چه گذشت؟/ از عربی حرف زدن دبیر تا برگزاری اردوهای مشترک با عراق


جلسه رئیس کمیته المپیک عراق و برخی از روسای فدراسیون‌های این کشور امروز با وزیر ورزش کشورمان و صالحی‌امیری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با هیات عراقی امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در جلسه امروز رئیس و دبیر کل کمیته، محمد پولادگر معاون وزیر و برخی از روسای فدراسیون‌ها مانند کشتی، وزنه‌برداری، کاراته، دوونیدانی، جودو، قایقرانی و برخی از اعضای هیات اجرایی حضور داشتند.

* سیدرضا صالحی امیری به دلیل فشردگی برنامه و با توجه به اینکه مسئولان عراق عصر امروز تهران را ترک خواهند کرد، به منظور صرفه‌جویی در زمان به بیان چند جمله کوتاه و تشکر از مسئولان ورزش عراق اکتفا کرد.

* وی گفت: وزیر ورزش ایران شخصیت فرهیخته و از چهره‌های نامدار ورزش ایران است. محور ورزش در ایران وزیر ورزش است و کمیته ملی المپیک، کمیته پارالمپیک و ۵۰ فدراسیون به او کمک می‌کنیم تا پرچم ایران به اهتزاز در آید.

* رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن معرفی رئیس فدراسیون کشتی ایران یادآوری کرد: علیرضا دبیر و تیم همراهش در المپیک توکیو موفق شدند، بدرخشند. کشتی اعتبار ورزش ایران است.

* با معرفی دبیر به عنوان یک چهره ورزشی وی مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

* دبیر در ابتدا جویای رئیس فدراسیون کشتی عراق شد و بعد از غیبت او جملاتی را به عربی گفت.

 

* آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو گفت: رئیس فدراسیون عراق از دوستان قدیمی من است و روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای با این کشور امضا کردیم. ۱۰ روز آینده در کربلا اردوی مشترکی با عراق خواهیم داشت. رئیس فدراسیون جودوی عراق که نایب رئیس آسیاست حمایت خوبی از ایران داشت و در بحث تعلیق حامی ما بود.

* کیکاووس سعیدی که مدیریت جلسه را برعهده داشت، در زمان معرفی علی مرادی، اشاره‌ای به ریاست او در وزنه‌برداری نکرد.

* علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: ما ۱۰ روز پیش مربی ارشدمان را به عراق فرستادیم تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد. با توجه به اینکه ما مربی برزیلی داریم قرار شد ۲ ماه دیگر تیم ملی عراق به ایران بیاید و اردویی در اینجا داشته باشد.

انتهای پیام/



جلسه رئیس کمیته المپیک عراق و برخی از روسای فدراسیون‌های این کشور امروز با وزیر ورزش کشورمان و صالحی‌امیری برگزار شد.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا