ورزش

در حق پرسپولیس اجحاف شد/ یک کار بچگانه باعث نیامدن تماشاگران شد

رضا درویش:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه ما نه پشتوانه معدنی و نه صنعتی داریم و شرایط سختی هم پیدا کرده ایم گفت: در حق پرسپولیس اجحاف بزرگی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در حاشیه دیدار پرسپولیس برابر النصر گفت: یک اشتباه بچگانه باعث شد تا ما از حضور هوادارنمان در ورزشگاه محروم شویم. پرسپولیس نه پشتوانه معدنی دارد و نه صنعتی. و تنها پشتوانه اش هواداران هستند که ما از آن بی بهره شده ایم و این یک اجحاف بزرگ در حق پرسپولیس شد.

وی گفت: حضور هواداران می‌توانست هم شور و حال خاصی به ورزشگاه دهد و هم انگیزه بازیکنان پرسپولیس را دو چندان کند که متأسفانه با آن اشتباه ما مجبور شدیم بدون حضور هواداران مقابل النصر به میدان برویم.

وی در خصوص حواشی که از روز گذشته برای حضور دختر او در کنار رونالدو بوجود آمد گفت: خوشحالم که ما مثل برخی‌ها تمامی اعضای خانواده مان حقوق بگیر نیستند. با توجه به اینکه دختر من مترجم است قبلاً هم از او در بعضی مواقع استفاده کرده بودیم اما چون رسانه‌ای نشده بود خیلی سر و صدا به پا نکرد. البته خود او هم دوست نداشت در این فضای مردانه وارد شود ولی با اصرار من آمد و زحمت هم کشید و ترجمه صحبت‌های رونالدو را در مورد فلسطین هم گفت که او گفته بود خوشحالم که از مردم فلسطین دفاع کرده ام.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد فرش اهدایی به رونالدو هم گفت: این فرش را یکی از هواداران از طرف تمامی علاقه مندان به پرسپولیس به رونالدو هدیه کرد و من از قیمت آن اطلاعی ندارم.

وی در خصوص عدم حضور علی دایی هم گفت: او با ما صحبت کرد و قرار بود به دیدار رونالدو بیاید اما انگار کار خصوص برایش پیش آمده بود و باید به دادگاه می‌رفت که همین مسئله باعث شد او نتواند سر قرار حاضر شود.

درویش در خصوص مالکیت مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و اتفاقاتی که رخ داده است گفت: ما مدارک لازم را برای اعتراض داده ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا موفق شویم. منتظریم تا این بازی به پایان برسد و از فردا کارمان را آغاز کنیم تا انشاالله بتوانیم موفق شویم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا