ورزش

در نقل و انتقالات کند بودیم: اوسمار در نقش یحیی!

اوسمار ویرا در نشست خبری اصفهان متفاوت از همیشه بود.

به گزارش “ورزش سه” سرمربی برزیلی پرسپولیس که همواره در مصاحبه‌های مطبوعاتی خود به نکات حاشیه‌ساز اشاره نمی‌کرد، قبل از بازی ذوب آهن به طرز عجیبی از روند نقل و انتقالات زمستانی باشگاهش گلایه کرد.

اوسمار درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: پنجره نقل و انتقالاتی برای شکل دادن به تیم‌هاست، ۴ بازیکن از دست دادیم و چند بازیکن گرفتیم، عمری و سرلک بازیکنانی نبودند که پرسپولیس خواهان جدایی آن‌ها باشد، شهاب نیز انتخابی شخصی‌ برای شرایط بهتر داشت تا خارج از کشور بازی کند، از تلاش نبیل تشکر می‌کنم اما نتوانست با فوتبال ایران وفق پیدا کند و از تیم جدا شد تا بتوانیم بازیکن دیگری بگیریم؛ طبق سال‌های اخیر در نقل و انتقالات کند بودیم و نتوانستیم بازیکنان مد نظر را بگیریم.

پرسپولیس با وجود از دست دادن عمری، سرلک، زاهدی و باهویی بازیکنانی مثل آل کثیر، بابایی، اورونوف، عبدالکریم حسن و خدابنده‌لو را جذب کرده که اگر به لحاظ کمیت حساب کنیم باشگاه عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته، اما چنانچه جای خالی یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی را هم در نظر بگیریم  تعداد خریدها کافی نبوده است.

در نقل و انتقالات کند بودیم: اوسمار در نقش یحیی!

با این وجود پرسپولیس در پست‌های مهاجم، هافبک میانی و مدافع چپ که نیاز به ترمیم داشت بازیکن جدید جذب کرد، اما به نظر می‌رسد اوسمار توقع جذب بازیکنان بیشتری را داشت .

اشاره او به کند بودن باشگاهش در نقل و انتقالات زمستانی احتملا مربوط به عدم جذب بازیکنان بیشتر در برخی پست‌ها مثل مهاجم و هافبک میانی است کما اینکه او از ابتدای سرمربی شدنش دنبال هافبک دفاعی داخلی و مهاجم برزیلی بود که گزینه‌هایش رد شدند.

در عین حال لیست بزرگسال پرسپولیس در حال حاضر و با تمام جابجایی‌هایی که انجام شد فقط یک جای خالی دارد که احتمالا آن هم به مهاجم آزاد خارجی اختصاص خواهد یافت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا