ورزش

در گوشی ساکت و ساپینتو، قرار گذاشتند: فینال حذفی!

صحبت‌های جالبی پیش از شروع دیدار دو تیم استقلال و هوادار بین سرمربیان دو‌ تیم شکل گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، ساپینتو در دیداری سخت به واسطه حضور ساکت الهامی روی نیمکت حریف، به دنبال پیروزی و بازگشت دوباره به جمع مدعیان اصلی جام در پایان هفته بیست و ششم است.

ساکت الهامی که در این فصل توانسته پرسپوليس را در آزادی شکست دهد و یکی از بهترین نتایج تاریخ این باشگاه تازه تاسیس را شکل دهد، اکنون امیدوار است برابر استقلال نیز این نتیجه را تکرار کند تا اتفاقی بزرگ را به نام خود کند.

قهرمان فصل گذشته جام حذفی که به شکلی جالب از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی نیز معرفی شده بود، بعد از اینکه این شانس بزرگ را در نزدیکی خود دید، ادعاهای جالبی مطرح کرد و از شایستگی خود برای این موضوع نیز صحبت کرد که مدت‌ها مورد بحث قرار گرفته بود.

1852625

او اکنون با تیم خود شاید کمترین شانس را حتی برای کسب نتیجه مقابل استقلال پیش‌رو داشته باشد اما امیدوار است به واسطه تجربه و قدرت رهبری‌اش این ماموریت سمت را به پایان برساند. هرچند مقابل او ریکاردو ساپینتو حاضر است که جاه‌طلبی او برای کسب جام را می‌توان حتی از عطش پرسپوليس و سپاهان نیز بیشتر دانست.

 آنها (الهامی و ساپینتو) پیش از این دیدار برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و در شرایطی که از خلق و خویی شاید مشابه در اعتراض و جنجال کنار زمین برخوردار باشند، اما یک هدف بزرگ را در پایان ۹۰ دقیقه دنبال می‌کنند. نکته جالب اما پیش از بازی و در مراسم خوش و بش بود؛ بعد از صحبت‌های مرسوم، ناگهان با واسطه مترجم گفتگوی آنها حالت شخصی‌تر گرفت. ابتدا ساکت الهامی صحبت‌هایی پرگویی با ساپینتو داشت و در ادامه سرمربی پرتغالی جمله‌ای به وی گفت که خوشنودی رضایت سرمربی قهرمان فصل گذشته جام حذفی (با نساجی قائمشهر) را در پی داشت.

ویدئو: 297845

ساپینتو به الهامی وعده دیدار در فینال جام حذفی و تقابل استقلال و هوادار تهران را داد که با استقبال او نیز همراه شد و او نیز این اتفاق را رویایی و البته ممکن دانست.

استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی باید برابر پارس جنوبی جم قرار گیرد و هوادار نیز تقابل با استقلال ملاثانی را باید دنبال کند و باید دید مقابل رقبای دسته اولی خود چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا