ورزش

دست بالای سپاهان در 10 نبرد با گل‌گهر

کار سخت اوزونیدیس و شاگردانش در نقش‌جهان؛

تیم فوتبال سپاهان در 10 مصاف با گل‌گهر موفق به پیروزی در نیمی از مسابقات شده است.

به گزارش “ورزش‌سه”، تیم فوتبال گل‌گهر از لیگ نوزدهم به لیگ برتر راه پیدا کرد که در اولین سال حضور سرمه‌ای پوشان سیرجانی در لیگ برتر دو باخت 2 بر صفر مقابل سپاهانی تجربه کرد که سرمربی آن مقطع طلایی‌پوشان امیر قلعه‌نویی بود.

بازی اول لیگ بیستم به شکل معناداری میان سپاهان و گل‌گهر در سیرجان برگزار شد؛ جایی که امیر قلعه‌نویی پس از ماجراها و حواشی زیادی که منجر به اولین استعفای تاریخ دوران مربیگری خود شد، با نتیجه 3 بر یک موفق به پیروزی شد. با این حال تیم محرم نویدکیا در بازی برگشت با یک گل گل‌گهر را شکست داد.

دست بالای سپاهان در 10 نبرد با گل‌گهر

در لیگ بیست و یکم بار دیگر محرم نویدکیا و سپاهان در سیرجان عملکرد انتقادبرانگیزی داشتند و با نتیجه 4 بر 2 مقابل گل‌گهر باختند. این بازی البته در ادامه به دلیل شکایت باشگاه سپاهان با نتیجه 3 بر صفر به سود سپاهان اعلام شد. در بازی برگشت هم تساوی بدون گل در بازی رقم خورد تا اولین مساوی این دو تیم ثبت شده باشد.

2043747

در لیگ بیست و دوم بازی رفت که در هفته سوم برگزار شد با تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد و در بازی برگشت سپاهان با پیروزی قابل توجه 4 بر یک امیر قلعه‌نویی و شاگردانش را شکست داد.

2043745

درنهایت در لیگ بیست و سوم که با سومی سپاهان و نهمی گل گهر تمام شد، بازی رفت در سیرجان در حالی که سپاهان 6 بازیکن خود را شب قبل از مسابقه از دست داده بود و با جوانانش بازی کرد، با نتیجه 3 بر یک به سود گل‌گهر تمام شد ولی در بازی برگشت که آخرین بازی سال 1402 برای دو تیم بود، طلایی‌پوشان اصفهانی با دو گل موفق به کسب برتری شدند.

2043746

تاکنون سپاهان و گل‌گهر 10 مرتبه مقابل هم قرار گرفته‌اند که 5 پیروزی سهم سپاهان، 3 پیروزی سهم گل‌گهر و دو مساوی هم به تساوی کشیده شده است.

آنچه مسلم است اینکه گل‌گهر در سیرجان و سپاهان در اصفهان نتایج خوبی طی 5 فصل اخیر کسب کرده‌اند و حالا به نظر می‌رسد کار مارینوس اوزونیدیس و شاگردانش برای شکست سپاهان در نقش جهان و صعود به فینال بسیار سخت باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا