ورزش

دعوا در اردوی صربستان: این درام را تمام کنید!

دراگان استویکوویچ، سرمربی تیم ملی صربستان، به شدت از اظهارات مطرح شده از سوی دوشان تادیچ درباره عدم حضورش در ترکیب ناراحت شد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی صربستان شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی انگلیس قرار گرفت و با تک گل جود بلینگام در این بازی شکست خورد تا شرایط در ادامه برای این تیم دشوار شود.

شاگردان گرت‌ ساوت‌گیت در نیمه اول تسلط کاملی روی توپ و میدان داشتند و صربستان به هیچ وجه در اندازه رقابت با این تیم ظاهر نشد اما شرایط در نیمه دوم فرق کرد و عملکرد سه شیرها تردیدهای بسیاری را درباره آنها در ادامه مسابقات ایجاد کرد و حریف این فرصت را داشت که حتی بازی را به تساوی بکشاند.

دعوا در اردوی صربستان: این درام را تمام کنید!

دوشان تادیچ پس از پایان این بازی در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «قبول کردن این تصمیم که از ابتدا در ترکیب تیم نباشم برایم سخت بود. من خودم را بهترین بازیکن این تیم و رهبر صربستان می‌دانم. با این حال، اگر مربی تصمیم بگیرد که من حتی نیم ساعت بازی کنم، به این تصمیم احترام خواهم گذاشت.»

دراگان استویکوویچ در نشست خبری در واکنش به این اظهارات گفت: «اگر او چنین حرف‎‌هایی زده باشد اصلا خوب نیست. دلایل تصمیم من فنی و تاکتیکی بود. می‌خواستم که او در نیمه دوم سرحال باشد. این مسئله تاکتیک تیم است و نه هیچ موضوع دیگری.

عجب درامی! ما فقط باید کار کنیم. نباید چنین مسائلی درباره کاپیتانی و حضور در تیم مطرح شود. تصمیم من و دیدگاهی که نسبت به شرایط دارم هیچ جنجالی را ایجاد نمی‌کند. من هستم که تصمیم می‌گیرم. این وظیفه برعهده من است. هیچ جایی برای جنجال نیست.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا