ورزش

دغدغه بزرگ درباره نسل بعدی فوتبال ایران

باشگاه‌ها به تیم ملی جوانان بازیکن نمی‌دهند!

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران از عدم همکاری برخی باشگاه‌ها درباره دادن بازیکن به این تیم گلایه‌مند است.

به گزارش “ورزش سه”، حسین عبدی که با تیم نوجوانان ایران عملکرد خوبی ارائه کرد و در جام جهانی این رشته نیز موفقیت‌های خوبی به دست آورد، حالا مدتی است با همان نسل به تیم جوانان ایران رفته و سعی دارد موفقیت‌های قبلی را تکرار کند.

یکی از اتفاقاتی که درباره تیم جوانان باعث نگرانی حسین عبدی و همکارانش شده، حضور بازیکنان این تیم در تمرینات تیم‌های بزرگسالان لیگ برتری است.

بعد از درخشش نفرات تیم نوجوانان در جام جهانی این دسته، بسیاری از بازیکنان این تیم مورد توجه مربیان لیگ برتری قرار گرفتند و در لیگ برتر حتی به میدان هم رفتند. حالا با توجه به شرایطی که آنها دارند نگرانی‌هایی درباره حضورشان در اردوی تیم جوانان وجود دارد.

حسین عبدی سرمربی تیم جوانان ایران در این خصوص گفته است: «بازیکنانی که سال گذشته در رده نوجوانان بودند حالا با تیم‌های بزرگسالان خود تمرین می‌کنند. فکر می‌کنم یکی از معضلاتی که با تیم‌های محترم باشگاهی باید حل کنیم روی برنامه‌ریزی درباره حضور بازیکنان است تا در اردوهای ما شرکت کنند.»

وی افزود: «انتهای هر تیم‌داری و باشگاه‌داری داشتن یک تیم ملی قوی است که باشگاه‌ها به آن افتخار کنند، امیدوارم این هماهنگی صورت بگیرد همانطور که از قبل بوده است و بتوانیم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا