ورزش

دفاعیه تمام عیار مسئول فنی تراکتور از نتایج

تلاش کردیم تا تیم همدل باشد؛

حمید مطهری از عملکرد تراکتور در شش هفته حضورش در این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور، هدایت این تیم را بر عهده گرفت و موفق شد فصل را در رتبه چهارم جدول به پایان برساند. او در بخشی از گفتگوی خود با آنتن درباره عملکرد تراکتور در شش هفته پایانی لیگ برتر و ناکامی این تیم در جام حذفی صحبت کرد.

مطهری گفت: در این ۶ بازی ما سعی کردیم پله پله کارمان را جلو ببریم. از دوران خصوصی‌سازی تراکتور و از زمانی که آقای زنوزی آمدند، تیم ما از لحاظ امتیاز و کلین شیت، بهترین عملکرد را داشت. درست است کلین شیت به اسم حسین پورحمیدی است اما همه زحمت کشیدند تا حسین توانست کلین شیت کند. ریکاردو آقای پاس گل شد اما همه کمک کردند تا او به این عنوان دست پیدا کند. 

او ادامه داد: خیلی تلاش کردیم که این تیم همدل باشد. خدا را شکر این اتفاق افتاد و این آمارها ثبت شد. ۶ بازی در لیگ منجر به چهار برد و دو مساوی شد. ۱۰ گل زدیم و ۲ گل خوردیم که از تیم خوب ملوان بود. این آمارها ثبت شد و نتایج بسیار خوبی گرفتیم. از ۶ بازی ۱۴ امتیاز در لیگ جمع کردیم و این چیزی نیست جز تلاش و حمایت هواداران‌مان.

ویدئو: 345222

مطهری در مورد حذف تراکتور از جام حذفی توضیح داد: زمانی که اینجا بودم، دو بازی در جام حذفی انجام دادیم. دو روز بعد از اینکه به تیم تراکتور اضافه شدم، با ذوب‌آهن بازی داشتم. ۱۲ روز قبلش تیم تراکتور چهار گل از ذوب‌آهن دریافت کرده بود و یک شرایط روحی خیلی بد وجود داشت. خدا را شکر با صحبت‌هایی که کردیم و جلساتی که با تک تک بچه‌ها گذاشتیم، تیم را به سمتی بردیم که تیم از لحاظ روانی شرایط خوبی پیدا کرد.

او ادامه داد: روز بازی با ذوب‌آهن علی‌رغم اینکه گل اول را هم زدیم، به خاطر استرس و فشارهایی که از قبل بود، گل تساوی را دریافت کردیم و بازی به وقت اضافه و پنالتی رفت و توانستیم از آن بازی سربلند بیرون بیاییم. فوتبال بسیار خوبی هم بازی کردیم. در مجموع در این زمانی که من آنجا بودم، هم از لحاظ فوتبالی و هم نتیجه‌گیری تیم ما خیلی خوب کار کرد.

مطهری همچنین درباره بازی با مس رفسنجان گفت: در بازی دوم جام حذفی هم با تیم خوب مس رفسنجان بازی داشتیم. شرایط خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه جریان بازی را عوض کنیم و به گل برسیم که متاسفانه آن اتفاقات افتاد و یک پنالتی از دست دادیم. آقای رحمان جعفری در تمرینات بهترین پنالتی‌زن‌مان بود و هفته قبل یک پنالتی به تیم خوب گل‌گهر زده بود. همه چیز مهیا بود که در ۹۰ دقیقه کار تمام شود. درست است که این اتفاقات در فوتبال جهان رخ می‌دهد اما هم من و هم هواداران‌مان از این اتفاق شوکه شدیم و در نهایت بازی به وقت اضافه کشیده شد و بازی را با وجود شایستگی‌هایی که داشتیم، واگذار کردیم و تنها باخت ۸ هفته حضور من رقم خورد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا