ورزش

دقیقی: الهامی با کمک هواداران ما را برد

فقط از این طریق می‌توانستند به ما گل بزنند

بچه‌های ما باید بیشتر تلاش کنند ولی انگار خیالشان از جایگاهی که در جدول داریم راحت است

به گزارش ورزش سه، سرمربی شمس آذر در مصاحبه پس از شکست یک بر صفر مقابل نساجی صحبتهای انتقادآمیزی را درباره حریف بر زبان آورد. 
دقیقی که با صورتی برافروخته در نشست حاضر شده بود، با صدایی گرفته به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. او از اینجا آغاز کرد که:  این بازی به اعتقاد من بر این روال طی شد که تیم نساجی می‌خواست فوتبال ما را خراب کند. می‌خواست از حمایت تماشاگرانش استفاده کند و با یک فوتبال تخریبی، بازی را به دوئل‌های یک به یک ببرد و با فشاری که تماشاگر به تیم ما در لحظه های حیاتی می‌آورد، بازی با کنترل کند. شاید تنها روشی که می‌شد به ما گل بزند، روش ایستگاهی بود که تماشاگران هیجان خاصی به تیم نساجی می‌دادند و در همین صحنه‌ها هم مهرداد عبدی توانست یک گل فوق العاده را بزند. چیزی که مشخص بود این بود تلاش بازیکنان نساجی از بازیکنان ما بیشتر بود. 

ویدئو: 327358

او ادامه داد: هواداران نساجی هم تمام توانشان را گذاشته بودند تا از این بحران خارج شوند. لیاقت باشگاه نساجی هم بیشتر از اینهاست.  به هواداران نساجی تبریک می‌گویم که از ابتدا تا پایان مسابقه تیم‌شان را تشویق و حمایت کردند و حتی همزمانی مسابقه نساجی و شمس‌آذر با شهرآورد تهران نیز مانع حضورشان در ورزشگاه نشد. هواداران نساجی همیشه پشتیبان خوبی برای این تیم بودند و در مسابقه امروز هم توانستند جو ورزشگاه را به سود تیم خودشان مدیریت کنند و روی مسابقه تاثیر بگذارند.

سرمربی شمس‌آذر قزوین با بیان این‌که لیاقت هواداران نساجی بیشتر از این‌هاست، خاطرنشان کرد: سرمربی نساجی با کمک هواداران سعی داشت که روی بازی تیم ما تاثیر بگذارد و به نظرم روش خوبی را هم برای این کار انتخاب کرد.
او اضافه کرد: بچه‌های ما باید بیشتر تلاش کنند ولی انگار خیالشان از جایگاهی که در جدول داریم راحت است. نزدیکی بازی‌ها و مسافرت‌ها کار را سخت می‌کند و شرایط باشگاه هم عاملی بود تا در دوئل‌های یک به یک، بازیکنان نساجی بهتر عمل کنند. در صحنه گل هم بی‌مسئولیتی از تیم ما بود و تبریک می‌گویم که انشالله در ادامه مسیر هم موفق باشند.

دقیقی: الهامی با کمک هواداران ما را برد

سعید دقیقی درباره ذهنیت تیمش صحبت کرد و گفت: ما بازیکنانی داریم که به جای حرف زدن اسمشان، تلاش می‌کنند تا خودشان را در فوتبال ایران مطرح کنند. چهره‌های خوبی را در نیم فصل اول به فوتبال ایران نشان دادیم و بقیه هم در تلاش هستند تا بیشتر از این‌ها، جلو بروند. برنامه ریزی خوبی که در یکی دو سال اخیر داشتیم و  مالک عزیزمان همراه با مدیرعامل و کادرفنی همه در تلاش بودیم تا ثابت کنیم همه چیز پول نیست. بودجه‌ای که ما در سال برای بازیکن داشتیم، شاید ۱۴۳ میلیارد بیشتر نباشد ولی باز اعتقاد دارم باید بهتر کار کنیم. تاکتیکی که آقای الهامی هم امروز داشت، بیشتر در تلاش بود تا شکل بازی ما را خراب کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا