ورزش

دلگرمی چلسی برای دیدار با رئال: تیاگو تمرین کرد

بازگشت تیاگو سیلوا به تمرینم چلسی در آستانه دیدار حساس این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهترین خبر ممکن برای فرانک لمپارد به حساب می‌آید.

به گزارش “ورزش سه”، در حالیکه چلسی چهارشنبه شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف رئال مادرید می‌رود امروز تیاگو سیلوا در تمرین آبی‌های لندن دیده شد تا در آستانه دیدار بزرگ با رئال احتمال حضور او در این مسابقه افزایش پیدا کند.

این ستاره برزیلی چلسی در دربی لندن مقابل تاتنهام که در اواخر ماه فوریه برگزار شد از ناحیه زانو مصدوم شد و از آن زمان تا امروز برای آبی‌ها به میدان نرفته است.

1840949

چلسی در حال حاضر تحت هدایت سومین مربی خود در فصل جاری تمرین می‌کند و فرانک لمپارد برای دومین بار روی نمیکت این تیم نشسته است. این تیم در حال حاضر از 30 بازی 39 امتیاز در اختیار دارد و در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد. شاگردان لمپارد در لیگ قهرمانان چالشی بسیار دشوار در مقابل مدافع عنوان قهرمانی، رئال مادرید، در پیش دارند و به همین علت است که بازگشت مدافع باتجربه‌ای مثل تیاگو سیلوا برای این تیم خبری خوب است.

چلسی علاوه بر دیدار روز چهارشنبه که در مادرید برگزار می‌شود هفته‌ای بزرگ در پیش دارد که سرنوشت این فصل را برای آبی‌ها رقم خواهد زد. آنها بعد از بازی با رئال روز یکشنبه در خانه به مصاف برایتون می‌روند و لغزش در این مسابقه می‌تواند فشار هواداران را به مراتب بیشتر کند.

با توجه به اینکه تیاگو سیلوا تازه از بند مصدومیت رهایی یافته حضور او در دیدار چهارشنبه بعید به نظر می‌رسد اما چلسی امیدوار است او را دست‌کم برای دیدار برگشت با رئال مادرید در اختیار داشته باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا