ورزش

دلیل جذاب صعود آ.ا.ک: کمک از بهشت رسید!

ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک، صعود این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان را کمکی از سوی پدرش و هوادار مقتول این تیم دانست.

به گزارش “ورزش سه”، آ.ا.ک آتن شب گذشته در دیدار برگشت مرحله انتخابی لیگ قهرمانان روبروی دینامو زاگرب قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد اما با توجه به پیروزی در بازی رفت توانست به مرحله پایانی پلی آف صعود کند. 

این بازی تحت الشعاع اتفاقاتی بود که دو هفته قبل رخ داد و درگیری هواداران دو تیم باعث شد که یکی از هواداران آ.ا.ک به نام میکالیس کاتسوری به قتل برسد، اتفاقی که کام همه را پیش از این دیدار تلخ کرد. 

آلمیدا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و صحبت‌هایش را اینطور شروع کرد:« اول از همه، شب همگی بخیر. ما باید داستانی جداگانه درباره احساساتی که پس از مرگ این پسر داشتیم بنویسیم. من باور دارم که عدالت در حق خانواده او اجرا خواهد شد. 

1912550

توانستم با مادرش و سایر اعضای خانواده او صحبت کنم. می‌دانم و باور دارم که او و پدرم از بهشت برای ما انرژی فرستادند و به این تیم کمک کردند. ما از نظر رقابتی، توانستیم از سد رقیبی قدرتمند و با انگیزه عبور کنیم. 

آنها پویایی بسیاری داشتند و بازیکنان دینامو بدون شک فوتبال بسیار خوبی ارائه کردند. ما ثابت کردیم که تا لحظه آخر می‌جنگیم. زدن چهار گل برابر دینامو در رقابت‌های اروپایی کار آسانی نیست. ما شانس بسیاری هم داشتند و آنها هم همینطور. عشقی که بازیکنان در این بازی به این تیم نشان دادند نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کرد.

همه ما به کاری که انجام می‌دهیم باور داریم. این تیم بسیار متحد است. ما پنج تعویض انجام دادیم و تیم جانی تازه گرفت. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد. شاید بد بازی کنیم، شاید خوب بازی کنیم اما هرگز تسلیم حریف نمی‌شویم.»

آلمیدا همچنین پس از پایان بازی عکسی از خودش در کنار میکالیس کاتسوری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:« این صعود تقدیم به تو، میکالیس.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا