ورزش

دمبله و لاپورتا به بارسا 23 میلیون ضرر زدند

سایت رلوو ادعا کرد باشگاه بارسلونا در ازای انتقال عثمان دمبله به پاری سن ژرمن تنها 27 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، خشم بارسلونا و هوادارانش از عثمان دمبله روز به روز بیشتر می‌شود. با اینکه به نظر می‌رسد انتقال این هافبک فرانسوی به پی‌اس‌جی با فعال شدن بند فسخ او در شب گذشته نخواهد بود اما با این حال بارسلونا در ازای واگذاری دمبله در نهایت بیش از 27 میلیون یورو به دست نخواهد آورد.

ماتئو مورتو، خبرنگار سایت رلوو، مدعی است با اینکه دمبله با فعال شدن بند فسخ خود راهی پی‌اس‌جی نخواهد شد اما انتقال او بر اساس توافق محرمانه‌ای است که پیش‌تر دمبله و خوان لاپورتا رئیس بارسا بر سر آن به توافق رسیده بودند.

1904233

این گزارش مدعی است عثمان دمبله با پاری سن ژرمن قراردادی پنج ساله به ارزش 50 میلیون یورو امضا کرده است اما این به معنای فعال شدن بند فسخ دمبله نیست. بر اساس توافقی که پیش‌تر بین دمبله و لاپورتا به دست آمده این بازیکن فرانسوی از مبلغ دریافتی‌اش از پی‌اس‌جی نزدیک به 27 میلیون یورو را به بارسا خواهد داد تا باشگاه کاتالان با این انتقال موافقت کند.

مورتو می‌گوید از 50 میلیون یوروی پرداختی پاری سن ژرمن 27 میلیون به بارسا تعلق گرفته و بقیه این مبلغ سهم دمبله و مدیر برنامه‌های او خواهد بود.

در فرانسه روزنامه لوپاریزین در گزارشی اعلام کرد دمبله در پاریس سالی 20 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و انتقال او به زودی رسمی خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا