ورزش

ده‌روسی تاکتیک‌های حریف رم را شخم زد!

دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، تایید کرد که آن‌ها پیش از بازی مقابل برایتون تقابل این تیم با آرسنال، چلسی و منچسترسیتی را کاملا آنالیز کرده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، دانیله ده‌روسی فاش کرد که رم با تماشای بازی‌های برایتون مقابل چلسی، آرسنال و منچسترسیتی برای بازی آینده مقابل این تیم انگلیسی آماده شده است.

جالوروسی‌ها برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل برایتون در ورزشگاه المپیکو آماده می‌شوند. این یک دربی ایتالیایی بین ده‌روسی و روبرتو دی‌زربی است که دوستان صمیمی هم هستند. مشخص است که اکثر سوالات در مورد سرمربی برایتون و نوع بازی فردای ده‌روسی در ورزشگاه المپیکو بود.

سرمربی رم در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:”از زمانی که فوتبالیست بودم با دی‌زربی رابطه خوبی داشتم و او در ابتدای دوران مربیگری خود بود. ما عادت داشتیم بعد از مسابقات چت کنیم و سبک بازی او را در پالرمو و بنونتو دوست داشتم. او ایده‌های درخشانی دارد و مربی متفاوتی است. همچنین بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و با بازیکنان خوب زیادی که به خدمت گرفته‌اند، من انتظار بازی سختی را دارم.”

برایتون در حال حاضر در رده نهم لیگ برتر قرار دارد، بنابراین از ده‌روسی پرسیده شد که آیا اگر در سری A حضور داشته باشند، وضعیت بهتری خواهند داشت یا خیر؟

پیش بینی اینکه آن‌ها در چه جایگاهی در سری A قرار می‌گیرند، آسان نیست. آن‌ها یک باشگاه نوظهور هستند. اول گراهام پاتر و حالا دی‌زربی تلاش می‌کند اثر خود را در سراسر جهان به جا بگذارد. بولونیا در حال حاضر در رده چهارم سری A قرار دارد. آن‌ها فلسفه مشابهی دارند اما تاریخ غنی‌تری دارند. فکر می‌کنم دی‌زربی در ساسولو کار مشابهی انجام داد و آن‌طور که در این فصل دیدیم، همیشه کار آسانی نیست. فکر می‌کنم رم باید به برایتون احترام بگذارد اما ما رم هستیم.  بازی خوبی خواهد بود. می‌دانیم که برایتون می‌تواند برای منچسترسیتی، آرسنال و چلسی دردسر ایجاد کند. بازی‌های آن‌ها مقابل این 3 تیم را کاملا آنالیز کردیم.

ده‌روسی تاکتیک‌های حریف رم را شخم زد!

هدف صعود به دور بعد؟

ما برای برد بازی می‌کنیم و چهارم یا پنجم می شویم. ما به رتبه‌بندی نگاه می‌کنیم اما چیزی برای ما تغییر نمی‌کند. فقط می‌خواهیم برنده شویم. اگر یک باشگاه ایتالیایی قهرمان یک رقابت اروپایی شود، مزایایی فراتر از رقابت‌ بین هواداران تمام تیم‌ها خواهد داشت.

50 روز اول مربیگری در رم؟

راضی هستم اما می‌دانم که تاکنون هیچ دستاوردی نداشته‌ایم. هیچکس بیشتر از من نمی‌داند که چگونه این شهر می‌تواند قضاوت در مورد شما را در مدت کوتاهی تغییر دهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا