ورزش

دوئل غیرمستقیم سپاهان و تراکتور برای سومی/ نفت به دنبال نسوختن!

هفته بیست و دوم فصل بیست و سوم؛

تیم فوتبال سپاهان در روز پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر در آبادان کار سختی را برابر صنعت نفت خواهد داشت. در دیگر دیدار تراکتور برای رسیدن به رده سوم باید آلومینیوم را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز پایانی هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز دوشنبه ۲۰ فروردین با انجام دو دیدار در استان‌های خوزستان و آذربایجان شرقی به پایان می‌رسد که در یکی از دیدارهای مهم، صنعت نفت در آبادان و با سرمربی جدید از سپاهان میزبانی می‌کند.

صنعت نفت – سپاهان

صنعت نفت یکی از تیم‌های بحران زده در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و تاکنون ۳ بار سرمربی خود را تغییر داده است. فراز کمالوند پس از دوری یک ساله بار دیگر به لیگ برتر بازگشته و در ۸ هفته باقی مانده تا پایان مسابقات کار سختی را برای بقا این تیم آبادانی در لیگ برتر دارد. نفت با ۱۳ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و اگر بتواند در بازی با سپاهان پیروز شود یک رده در جدول صعود خواهد کرد.

در طرف دیگر میدان، سپاهان برای عقب نماندن از مدعیان قهرمانی به دنبال کسب یک پیروزی خارج از خانه دیگر است. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۴ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت و آخرین پیروزی نفت برابر سپاهان به سال ۱۳۹۸ بر می‌گردد و از آن زمان تاکنون سپاهان پیروز مطلق دیدارهای رو در روی دو تیم بوده است. آریا یوسفی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند سپاهان را در این بازی همراه کند و سایر نفرات مشکلی ندارند.

این بازی از ساعت ۱۹:۱۵ و در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

تراکتور – آلومینیوم

تیم فوتبال تراکتور پس از تساوی برابر سپاهان باید رو در روی آلومینیوم قرار گیرد این بازی به میزبانی ورزشگاه یادگار امام خواهد بود و هواداران تراکتور انتظار دارند تا تیمشان در این بازی خانگی دست پُر از زمین خارج شود.

تراکتور با ۳۹ و آلومینیوم با ۲۹ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و هفتم قرار گرفته‌اند. بازی رفت دو تیم با پیروزی پُر گل ۴ بر صفر تراکتور همراه شد. نکته جالب اینجاست که تراکتور در ۱۰ دیدار اخیر دو تیم تاکنون موفق به شکست آلومینیوم در تبریز نشده است و شاگردان پاکو خمز به دنبال کسب اولین پیروزی برابر آلومینیوم در یادگار امام هستند.

شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور به دلیل محرومیت در این بازی نمی‌تواند به میدان برود اما محمد نصرتی مربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی، از بابت نبود خلیل زاده ابراز نگرانی نکرده و اعلام کرده با چینش مناسب خط دفاعی تراکتور برابر آلومینیوم قرار خواهد گرفت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا