ورزش

دوئل نکو و ژنرال با پست زمینه اختلاف


به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از قدیم گفته‌اند دو پادشاه در یک اقلیم نمی‌گنجد. بر همین اساس امیر قلعه نویی و جواد نکونام در استقلال سابقه همکاری دارند؛ اما این همکاری خیلی ادامه دار نبود و به دلیل بروز اختلاف سلیقه نکونام ترجیح داد خیلی زود از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

بعد از پایان دوران بازیگری، نکونام در مقطعی به عنوان گزینه جانشینی قلعه نویی در گل گهر مطرح شد که این موضوع اگر چه هیچ وقت عملی نشد، اما برای رابطه دو طرف خوب نبود. در هجدهم مرداد 1400 محرومیت 3 ماهه امیر قلعه نویی به دلیل مصاحبه جنجالی اعلام شد. بعد از آن احتمالاتی مطرح شد که اگر این محرومیت سرمربی سیرجانی‌ها نتواند در ورزشگاه حاضر شود، شاید باشگاه گل‌گهر به تغییرات کادر فنی بیاندیشد. در آن مقطع نکونام بعد از تجربه قهرمانی جام حذفی قراردادش را با فولاد تمدید نکرد چرا که پنجره این تیم بسته بود. بعد از آن فینال هم سیرجانی‌ها، محسن فروزان را جذب کردند و کار برای نماینده خوزستان که نمی توانست بازیکن جذب کند سخت شد.

در همین رابطه حالا که نام نکو برای حضور در تیم ملی و دستیاری کی روش مطرح شده، نام امیر قلعه نویی به عنوان جانشین وی مطرح شده است. اگر چه مسئولان باشگاه فولاد و گل‌گهر این مسئله را تایید نکردند، اما تیم پرستاره‌ای مانند فولاد می تواند برای هر مربی وسوسه کننده باشد. اما این خبر غیررسمی قطعاً برای نکونام خوشایند نیست و شاید مانع همکاری پاره وقت او با تیم ملی شود. 

با این اوصاف دیدار امروز فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان علاوه بر حساسیت‌های جدول با پس زمینه ذهنی اختلاف برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا