ورزش

دوازدهمین کارت قرمز، هدیه البلیهی به رونالدو

کریستیانو در دام مدافع جنجالی

رونالدو، اسطوره پرتغالی، بار دیگر در دام مدافع جنجالی الهلال افتاد و شب گذشته در بازی سوپرجام عربستان اخراج شد.

به گزارش “ورزش سه”، علی البلیهی، مدافع الهلال، پس از درگیری با رونالدو که در دقایق پایانی دربی رخ داد، باعث شد تا کریستیانو دوازدهمین کارت قرمز دوران حرفه ای خود در فوتبال را دریافت کند. دیداری که دیشب در ابوظبی برگزار شد و الهلال با برتری 2-1 راهی فینال شد.

این دو همیشه در جریان مسابقات بین قطب های فوتبال ریاض لحظات پرتنشی داشته اند، اما البلیهی اغلب موفق شده که اسطوره پرتغالی را تحریک کند و او را به روشی شگفت انگیز مهار کند. او از این نبرد اغلب سالم بیرون آمده است.

دوازدهمین کارت قرمز، هدیه البلیهی به رونالدو

مدافع ملی پوش الهلال اقدامات جنجالی خود را تکرار کرد. کسی که استاد برهم زدن کنترل و اعصاب ستاره‌های بزرگ است. 

بلیهی در جنگ های روانی درون میدان تبحر دارد و این را در بازی های ملی با عربستان و برابر مهاجمان بزرگ نیز نشان داده است. رونالدو نیز دشب دوباره در دام او افتاد. رونالدو با حمله به البلیهی در دقیقه 86 کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و النصر در دقیقه 9 وقت تلف شده توسط سادیو مانه اختلاف را به یک گل کاهش داد.

کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، پس از بازی در خصوص ماجرای اخراج گفت: «صحبت در مورد اتفاقی که رونالدو در آن کارت قرمز گرفت سخت است و ما در اوایل فصل شاهد چندین ویدیو بودیم که در آن رونالدو تحریک شد و بعد مشخص شد رونالدو کاری نکرد که مستحق اخراج باشد و بازیکن حریف مقصر بود.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا