ورزش

دوستانی که دشمن ما هستند امروز ناراحتند

پورموسوی: تا روز آخر با شرف خواهیم بود

استقلال خوزستان امروز به یک برد بزرگ دست پیدا کرد تا به عنوان تیم رده دومی شانس زیادی برای صعود داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان یک برد مهم مقابل شمش آذر کسب کرد و با 47 امتیاز در پله دوم جای گرفت. سیروس پورموسوی سرمربی آبی‌ها که روحیه خوبی داشت حرف‌هایش را با کنایه آغاز کرد و گفت: خدا را شکر می‌کنیم. یکی از باارزش‌ترین امتیازهایی بود که با کمک بچه‌ها در طول فصل گرفتیم. این برد را به بچه‌ها و خانواده‌هایشان تقدیم می‌کنم که در این مدت در سخت‌ترین شرایط تمرین کردند. البته برخی از دوستان دشمن ما هستند در قامت دوست و از موفقیت استقلال خوزستان نگران هستند فکر می‌کنم امروز ناراحت باشند ولی بچه‌ها سربلند بودند. از شرکت گروه ملی صنعتی فولاد جناب دکتر علی محمدی، مدیرعامل و هیئت مدیره و از تمام کسانی که تلاش کردند استقلال خوزستان امروز در زمین فقط روی بازی تمرکز کند تشکر می‌کنم. 
او در مورد پستی که قبل از بازی گذاشت ادامه داد: همه می‌دانند به عنوان کسی که خیلی آرام است سعی می‌کنم به چیزی دامن‌ نزنم به خصوص ۲۴ ساعت قبل از بازی. توصیه من به مربیان و بازیکنان دیگر که شانس صعود ندارند این بود که فریب کسانی که سال‌ها در این فوتبال شناس هستند را نخورند و ‌تا روز آخر با غیرت ‌‌و شرف بازی کنند. مطمئن باشید بچه‌های استقلال خوزستان از روز اول با شرف بودند و‌ با شرف هم تمام می‌کنند. 
سرمربی استقلال خوزستان در مورد پیروزی این تیم در نیمه دوم عنوان کرد: سعی می‌کنیم در طول هفته نسبت به حریفمان طراحی تمرین داشته باشیم. جا دارد از همکارانم‌ آقایان پیروانی، قنبری، ایمانی، عطایی و … تشکر کنم بر اساس آنالیز حریفان سعی می‌کنیم از پلن یک و دو استفاده کنیم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا