ورزش

دوست سردار شاید هم‌تیمی طارمی شود!

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، ممکن است به دلیل افزایش دستمزد و تمایل به بازی در لیگ قهرمانان، جالوروسی را به مقصد اینتر ترک کند.

به گزارش “ورزش سه”،  رم ممکن است با فروش دیبالا در این تابستان موافقت کند و بدین ترتیب به قهرمان سری آ، اینتر، فرصت جذب این بازیکن بااستعداد را بدهد. روزنامه توتواسپورت مدعی است که « لا خویا » (لقب دیبالا) به دلیل عدم راهیابی رم به لیگ قهرمانان، از لیست تیم ملی آرژانتین برای کوپا آمریکا خط خورده و به همین علت تمایل دارد فصل آینده دوباره در این رقابت‌ها شرکت کند.

از طرفی با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد دیبالا با رم باقی مانده و دستمزد او از ۶ میلیون یورو به ۸ میلیون یورو در فصل ۲۰۲۴-۲۵ افزایش خواهد یافت، رم نیز ممکن است با انتقال او موافقت کند. 

این روزنامه تورینی ادعا می‌کند که هنوز هیچ صحبتی بین دو باشگاه انجام نشده است، اما علاقه‌مندی دیرینه جوزپه ماروتا، رئیس جدید اینتر، به دیبالا بر کسی پوشیده نیست. طبق گزارش این نشریه، بند آزادسازی دیبالا برای باشگاه‌های سری آ ۲۰ میلیون یورو است، اما اینتر می‌تواند با مذاکره این رقم را پایین بیاورد. همچنین قرارداد بلندمدت به نراتزوری اجازه می‌دهد تا دستمزد بالای دیبالا را مدیریت کند. دیبالا نسبت به گزینه دیگر خط حمله اینتر، یعنی آلبرت گودموندسون که جنوا او را بیش از ۳۰ میلیون یورو ارزش‌گذاری کرده، ارزان‌تر است
در چند هفته گذشته گزارش‌های ضد و نقیضی در مورد آینده دیبالا منتشر شده است، اما این بازیکن آرژانتینی اخیراً به عدم قطعیت حضورش در المپیکو، ورزشگاه خانگی رم، اذعان کرده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا