ورزش

دوست مسی به آمریکا نمی‌رود: با من تماس نگرفتند

لوئیس سوارز به شایعات اخیر درباره انتقالش به اینترمیامی و همبازی شدن با مسی پاسخ داد و گفت او با گرمیو قرارداد دارد و فعلا چنین انتقالی غیرممکن است.

به گزارش “ورزش سه”، بعد از شایعاتی که درباره تمایل لوئیس سوارز برای جدایی از باشگاه فعلی‌اش گرمیو در برزیل و پیوستن به اینترمیامی با هدف همبازی شدن با لیونل مسی او برای اولین بار در این باره صحبت کرد.

سوارز با حضور در یک نشست خبری درباره موضوعاتی مثل وضعیت بدنی‌اش، شرایط گرمیو و انتقال به اینترمیامی توضیح داد.

ستاره اروگوئه‌ای با اشاره به اینکه خودش خواهان امضای قراردادی 2ساله با گرمیو بوده گفت:” آدم باید با خودش صادق باشد. من وضع بدنم را می‌دانم و اینجا به صراحت به باشگاه می‌گویم که در یک سال آینده شرایط این را ندارم که انتظاری که آنها از من دارند را برآورده کنم. فشار در فوتبال برزیل بالا است و من مشکل جسمی دارم. هدف باشگاه صعود به کوپا لیبرتادورس است و در این صورت ما باید سفرهای طولانی داشته باشیم. ما در این باره صحبت کردیم و باشگاه من را درک می‌کند. از این بابت واقعا متشکرم”.

سوارز مدتها است از یک مصدومیت و دردهای مزمن رنج می‌برد. او در ادامه صحبتهایش گفت:گرمیو پیشنهاد داد که یک ماه یا یک ماه و نیم استراحت کنم. ولی من نمی‌توانم. وقتی به تیمی تعهد دارم باید تمرین کنم و بازی کنم. چون در غیر اینصورت احساس می‌کنم دارم به باشگاه خیانت می‌کنم. نمی‌دانم ادامه می‌دهم یا نه ولی شکی نیست که باید فشار را کم کنم”.

1903060

مهاجم اروگوئه‌ای در پاسخ به سوالهایی درباره پیوستنش به اینترمیامی و همبازی شدن با لئو مسی گفت:” اینترمیامی با گرمیو تماس گرفته و آنها گفته‌اند که من قرارداد دارم و در حال حاضر چنین انتقالی ممکن نیست. آنها هیچوقت با خود من تماس نگرفتند”.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا