ورزش

دولت الکترونیک پا به ورزش می‌گذارد

ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: دولت الکترونیک در حال پیاده‌سازی است و مطمئناً در ورزش نیز اجرایی خواهد شد و انتخاب یک بانو به‌عنوان رئیس هیئت نشان از پتانسیل بالای ورزش بانوان دارد.

جواد محمدی، ظهر امروز(شنبه، اول مرداد) در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان، اظهار کرد: می‌توانستیم با توجه به تک کاندیدا بودن از مومن‌زاده بخواهیم به عنوان سرپرست،  دعوت به همکاری کنیم، اما به رسم باقی هیئت‌ها و به دور از حواشی مجمع را برای انتخابات برگزاری کردیم.
وی یادآور شد: پس از مدت‌ها یکی از بانوان ورزشی سکان یکی از هیئت‌ها را در دست گرفت که نشان از پتانسیل بالای ورزش در حوزه بانوان است.
به گزارش ایسنا، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از عدم حضور رئیس فدراسیون به علت تغییر برنامه خبر داد و در خصوص انتخاب رئیس جدید هیئت به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون، این امر را خبر خوبی برای ورزش استان دانست که می‌تواند تنیس اصفهان را به فدراسیون نزدیک‌تر کند.
محمدی خاطرنشان کرد: از صحبت‌های رئیس جدید هیئت تنیس مشخص است که انسانی برنامه‌محور و هدفمند بوده و امیدوارم در ۴ سال آتی با برنامه‌های ایشان گام به گام پیش رفته و تنیس را به جایگاهی که باید برسانیم.
وی از نزدیک شدن ورزش به دولت الکترونیک خبر داد و گفت: دولت الکترونیک در حال پیاده‌سازی است و مطمئناً تمام برنامه‌ها و گام‌های آن در ورزش نیز اجرایی خواهد شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، تأکید کرد: برای توسعه ورزش اصفهان باید دست به دست هم داده و برای اعتلای جایگاه ورزش تلاش کنیم.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا