ورزش

دو ستاره کلیدی رئال مادرید به سیتی رسیدند (عکس)

لیست رئال مادرید برای دیدار برابر منچستر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید سه شنبه شب این هفته در یک بازی حساس و سرنوشت ساز در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. شاگردان کارلو آنچلوتی بعد از دو صعود فوق العاده برابر تیم های پاری‌سن‌ژرمن و چلسی پا به این دیدار می گذارند و قطعاً انگیزه های زیادی برای غلبه بر تیم پپ گواردیولا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.

در روزهای اخیر نگرانی های زیادی در مورد دو بازیکن کلیدی رئال مادرید برای تقابل سه شنبه شب در اتحاد وجود داشت. کاسمیرو به دلیل مصدومیت عضلانی دیدار هفته گذشته رئال برابر اوساسونا را از دست داده بود و گفته شد که حضور این بازیکن در برابر سیتی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از طرف دیگر داوید آلابا یکی دیگر از مصدومان رئال‌مادرید به حساب می‌آمد. مدافع اتریشی در دیدار برابر اوساسونا به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و حضور او نیز در دیدار برابر منچستر سیتی با ابهام روبرو بود. حتی نشریه مارکا ساعاتی پیش اعلام کرد که رسیدن کاسمیرو و آلابا به بازی سه‌شنبه شب تقریباً غیر ممکن است.

با این حال لحظاتی پیش لیست رسمی رئال مادرید برای دیدار برابر منچستر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا منتشر شد که برخلاف شایعات نام کاسمیرو و داوید آلابا نیز در آن دیده می شود تا دو ستاره کلیدی رئال به این جدال حساس رسیده باشند. گرت بیل، فرلاند مندی و مارسلو نیز به این بازی رسیده اند و لوکا یوویچ، ماریانا و ادن هازارد سه غایب رئال‌مادرید مقابل تیم پپ گواردیولا هستند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا