ورزش

دیدار برق‌آسای مردان وفادار فوتبال ایران

محمود فکری و ابراهیم صادقی دو چهره تاثیرگذار و تاریخی در دو باشگاه مهم فوتبال ایران محسوب می‌شوند.

به گزارش “ورزش سه”، ابراهیم صادقی وفادارترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران و یکی از معدود تک باشگاهی‌های تاریخ فوتبال ایران است که نزدیک به دو دهه در سایپا بازی کرد. محمود فکری، کاپیتان سابق استقلال هم که دوره فوتبالش در استقلال از دهه ۷۰ تا اواسط دهه ۸۰ را در بر می‌گیرد نیز از بازیکنانی محسوب می‌شود که به واسطه حضور مستمر در یک باشگاه، چهره‌ای مهم برای هواداران این تیم‌ محسوب می‌شود.

این دو در آغاز مسابقه ذوب‌آهن مقابل هوادار با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند. محمود فکری سرمربی هوادار است و صادقی مربی ذوب‌آهن؛ در حالی که خبری از سایپا در لیگ برتر نیست و فعلا تیم تهرانی هوادار است که به همراه پیکان، پرچم آن تیم سازنده نارنجی‌پوش را بر عهده گرفته‌ است و اتفاقا در همان خطی حرکت می‌کند که ابراهیم صادقی در یک سال حضور به عنوان سرمربی در سایپا، روحیه‌اش را داشت؛ اینکه سایپا بدل به تیم تولیدکننده بازیکن در فوتبال ایران بشود.

این دو در دوره‌ای که امیر قلعه‌نویی به تازگی سرمربی تیم ملی شده بود، در اردوی تیم ملی حضور داشتند و به نوعی رقیب یکدیگر هم محسوب می‌شدند، اگرچه صادقی کمی پاسورتر و محمود فکری جنگنده و شوتزن‌ترین بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا