ورزش

دیدن مسی هر روز بیشتر از دیروز هزینه دارد

باشگاه اینتر میامی قیمت‌های بسته بلیت سالیانه استادیوم را برای سال آینده با افزایش‌های چشمگیر ارائه کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، دارندگان بلیت‌های فصلی در فلوریدا روز پنجشنبه با اطلاعات قیمت و فرم‌های تمدید خدماتی مواجه شدند که روی آنها نوشته بود “اگر می‌خواهید، لیونل مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس را ببینید با ما همراه شوید.” و به نظر می‌رسد اضافه شدن همین ابرستاره‌های سابق فوتبال اروپا به باشگاه آمریکایی، عامل افزایش قیمت سرسام‌آور بسته‌های هواداران خواهد بود.

ارزان‌ترین کارت عضویت فصل در سال 2023 با قیمت 485 دلار عرضه شد و اکنون به 884 دلار افزایش یافته است. این افزایش 82 درصدی است و شامل مقرون به‌صرفه‌ترین بلیت برای جایگاه‌های پشت دروازه جنوبی تیم خواهند بود.

1932563

قیمت‌ها برای همه صندلی‌های باشگاه به همین شکل افزایش یافته است، صندلی‌های ویژه باشگاه بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند و با مبلغ 7650 دلار عرضه شدند که 112 درصد افزایش نسبت به مبلغ 3609 دلار در سال 2023 خواهد داشت. صندلی‌های لژ لوکس ورزشگاه هم از42،840 دلار (که با غذا، نوشیدنی، کارت پارکینگ و اسکورت ویژه همراه است) شروع می‌شود.

بسته‌های بلیت فصلی اینتر میامی شامل اجازه حضور در جلسات تمرینی، تماشای آنلاین مهمانی‌های تیم و تخفیف‌هایی برای خرید از غرفه‌های امتیازات و فروشگاه رسمی باشگاه هستند، اما طرفداران بدون توجه به این موضوع احساس ناراحتی می‌کنند و در شبکه‌های اجتماعی به شکایت از این افزایش قیمت می‌پردازند. این فرنچایز متعلق به دیوید بکام در حال حاضر فقط با مسی تا سال 2025 قرارداد دارد و یک بند تمدید 12 ماهه هم در آن وجود دارد که باید با توافق طرفین فعال شود. همچنین این باشگاه تصمیم به ساخت یک ورزشگاه لوکس هم دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا