ورزش

دیشب اشک هواداران بارسلونا در آمد

وداع غم‌انگیز با بارسا تی وی

تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا شب گذشته رسما پس از 27 سال تعطیل شد.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بارسلونا در سال‌های اخیر با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبان بوده و به همین دلیل حتی لیونل مسی را نیز از دست داد. بارسلونا برای گرفتن چراغ سبز لالیگا نیاز به کاهش 200 میلیون یورویی هزینه‌های خود داشت و باید 10 میلیون یورو از صورتحساب دستمزدهای خود را نیز کاهش می داد. 

1893026

در نهایت لالیگا به طرح امکان سنجی اقتصادی بارسا پاسخ مثبت داد اما در این میان تلویزیون رسمی باشگاه قربانی بزرگ بود. ماه پیش بود که اعلام شد بارسلونا تصمیم گرفته به فعالیت تلویزیون رسمی خود نیز پایان دهد. بارسا تی‌وی از سال 1996 شروع به فعالیت کرد و بیش از 150 کارمند دارد اما دیشب و با پایان سال مالی، این تلویزیون رسما به کار خود پایان داد.

1893027

پنج دقیقه قبل از نیمه شب اسپانیا، قبل از اینکه 30 ژوئن جای خود را به اول جولای بدهد، کارکنان بارسا تی وی با یک ویدیوی احساسی خداحافظی کردند. در تصاویری سیاه و سفید، بهترین لحظات این شبکه و بارسلونا همراه با مصاحبه های به یادماندنی با ستاره هایی چون لیونل مسی، اینیستا، ژاوی، پیکه، پویول و…. پخش شد. 

1893023

تصاویری از جشن اولین قهرمانی لیگ قهرمانان بارسا در ومبلی و دیگر قهرمانی های بارسا در اسپانیا و اروپا خاطرات زیادی را برای هواداران بارسا زنده کرد. در انتها تصاویری پخش شد که در آن تعدادی از کارمندان در حال خروج از ساختمان دیده می شدند و در نهایت اتاق های خالی تحریریه، ویرایش و استودیو که نشان از غم انگیزترین لحظات داشت. گفته می شود احتمالا با سر و سامان گرفتن شرایط اقتصادی باشگاه، بارسا تی وی با فرمتی متفاوت باز خواهد گشت.

1893025

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا