ورزش

دی‌لیخت تیم بعدی خود را انتخاب کرد

بایرن به جای چلسی

ماتایس دی‌لیخت قصد دارد فصل بعد برای بایرن مونیخ بازی کند.

به گزارش “ورزش سه”، رسانه‌های مختلف انگلیس و آلمان در حالی شب گذشته از تلاش دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی برای به خدمت گرفتن ماتایس دی‌لیخت خبر دادند که حالا خبر می‌رسد مدافع هلندی تیم فوتبال یوونتوس انتخابش را کرده و آن پیوستن به قهرمان بوندس‌لیگا است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان؛ باشگاه بایرن مونیخ با ماتایس  دی‌لیخت 22 ساله به توافق شخصی دست پیدا کرده است و این مدافع هلندی مصمم است به جمع باواریایی‌ها ملحق شود. طبق این گزارش، صحبت‌هایی که یولیان ناگلزمان سرمربی بایرن و حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن با دی‌لیخت داشته‌اند، او را برای پیوستن به سرخپوشان مونیخی متقاعد کرده است، هرچند از آنجایی که این مدافع از کودکی طرفدار بایرن بوده، آنها کار سختی برای متقاعد کردنش نداشتند.

اسپورت وان در ادامه گزارش خود آورده است؛ دی‌لیخت تابستان 2019 هم می‌خواست به بایرن مونیخ ملحق شود که در نهایت یوونتوس موفق شد با او قرارداد امضا کند. پس از ناکامی بایرن در جذب  دی‌لیخت، صالح حمیدزیچ از همان موقع با این مدافع 22 ساله همواره در ارتباط بوده و همین موضوع او را تحت‌تأثیر قرار داده است. بایرن مونیخ هنوز نمی‌داند که یوونتوس برای فروش  دی‌لیخت چقدر می‌خواهد، برای همین مدیر ورزشی بایرن از چند روز دیگر مذاکرات مستقیم خود را با مدیران یوونتوس آغاز خواهد کرد.

طبق ادعای اسپورت وان، بایرن مونیخ پاسخ مثبت را از  دی‌لیخت گرفته و پروژه خود را برای این مدافع هلندی تشریح کرده و حالا برای خرید او تمام تلاشش را به کار خواهد بست. گفته می‌شود یوونتوس برای فروش این مدافع هلندی چیزی در حدود 60 میلیون تا 80 میلیون یورو می‌خواهد.

 دی‌لیخت که دو سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، تاکنون یک قهرمانی در سری A، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا را با بانوی پیر تجربه کرده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا