ورزش

دی ماریا جایزه طارمی را گرفت!

آنخل دی‌ ماریا، ستاره آرژانتینی بنفیکا با زدن یک گل در سوپرجام به عنوان بهترین بازیکن این بازی انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه، دیدار سوپرجام فوتبال پرتغال شب گذشته برگزار شد و طی آن بنفیکا با پیروزی 2-0 مقابل پورتو جام قهرمانی را بالای سر برد. این دیدار در یک ساعت نخست گلی نداشت تا اینکه آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی بنفیکا که به تازگی به این تیم برگشته قفل دروازه پورتو را باز کرده و زمینه ساز برد تیمش شد.

ستاره 35 ساله بنفیکا جایزه ای را دریافت کرد که سال گذشته به مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، رسیده بود. او در مقطع اول حضورش در بنفیکا طی سال های 2007 و 2010 نیز بازی در سوپرجام را تجربه کرده بود اما جایزه بهترین بازیکن به او نرسیده بود.

مهدی طارمی سال گذشته نقش مهمی در پیروزی 3-0 پورتو مقابل توندلا در سوپر جام پرتغال داشت. او دو گل تیمش را زده و در پایان بازی جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرده بود.

1907588

دی ماریا که در سال 2022 همراه با آرژانتین قهرمان جام جهانی قطر شده بود در تابستان امسال با ترک یوونتوس راهی تیمی شد که فوتبالش در اروپا را از آنجا شروع کرده بود. او در آن مقطع یک قهرمانی در لیگ و دو قهرمانی در جام حذفی کسب به دست آورده بود و بازگشت به بنفیکا را با جامی شروع کرد که آن را نداشت.

بنفیکا با تکرار نتیجه ای که در سال 1985 نیز مقابل پورتو در سوپرجام رقم زده بود برای نهمین بار قهرمان این مسابقات شد تا با رسیدن به رکورد اسپورتینگ لیسبون به دومین تیم پرافتخار سوپرجام پرتغال تبدیل شود.

ویدئو: 307339
منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا