ورزش

ذوب آهن با ربیعی متفاوت‌تر از سال گذشته!

صعود پنج پله‌ای در جدول:

ذوب آهن با تساوی که مقابل گل‌‌گهر کسب کرد به رتبه پنجم جدول رسید.

به گزارش ورزش سه، ذوب آهن با تساوی که مقابل گل‌گهر سیرجان کسب کرد بالاتر از ملوان و گل‌گهر در رتبه پنجم جدول قرار گرفت تا نیم فصل فوق‌العاده‌ای را به همراه محمد ربیعی سپری کند.

ذوب آهن پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان با 24 امتیاز در رتبه ششم جدول حضور داشت و در صورت شکست مقابل این تیم به رتبه هفتم سقوط می‌کرد اما با تساوی که به دست آورد پس از تیم‌های استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی خود را به عنوان یکی دیگر از تیم‌های مدعی معرفی کرد.

فصل گذشته ذوب آهن در پایان نیم فصل با 18 امتیاز در رتبه دهم جدول حضور داشت و 3 برد، 9 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده بود اما این فصل با 6 پیروزی، 7 تساوی و 2 شکست شرایط بهتری را تجربه کند و نسبت به فصل گذشته جایگاه و شرایط بهتری داشته باشد.

1974522

محمد ربیعی پس از حضور در این تیم از تغییر فلسفه و سبک فوتبالی ذوب آهن خبر داد و تا حدود زیادی موفق به انجام این کار شد، او با قراردادن بازیکنان جوان و باتجربه به صورت همزمان بالانس خوبی در ذوب آهن ایجاد کرد و نتیجه آن را هم گرفت.

با تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر و فصل نقل و انتقالات ربیعی این فرصت را دارد تا برای نیم فصل دوم تیم خود را تقویت کند و با تمریناتی که با حضور کامل بازیکنانش انجام خواهد داد در نیم فصل دوم هم به عنوان یکی از تیم‌های مدعی کسب سهمیه و در خوش‌بینانه‌ترین حالت رقابت با تیم‌های مدعی قهرمانی به میدان بفرستد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا