ورزش

ذوب آهن علیه دبل قهرمانی عقاب‌ها در بسکتبال

تیم بسکتبال ذوب آهن با کسب پیروزی در بازی دوم فینال بسکتبال، حالا با انگیزه مضاعف پای به بازی سوم می‌گذارد.

به گزارش ورزش سه، عصر امروز در سالن بسکتبال آزادی دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان سومین بازی فینال را در حالی برگزار خواهند کرد که هر کدام یک بازی را به سود خود خاتمه دادند و حالا با پیروزی در دیدار امروز، در آستانه قهرمانی قرار خواهند گرفت.

در بازی دوم فینال شاگردان فرزاد کوهیان با نمایشی درخشان موفق شدند از کوارتر سوم اختلاف امتیاز بالا را با حریف قدرتمند خود ایجاد کنند و موقعیتی ویژه را رقم بزنند و باوجود درخشش پری پتی که به تنهایی ۲۴ امتیاز گرفت و این اختلاف ۹ امتیازی را جبران کرد، در نهایت توانستند با پرتاب سه امتیازی محمدرضا اکبری در اور تایم به پیروزی برسند.

 

 

ذوب آهن حالا در مقابل مدافع عنوان قهرمانی قرار خواهد گرفت و این در حالی است که کوهیان در فرصت ۴۸ ساعته تمام تلاشش را کرده تا بازیکنانش را ریکاوری کند و با حداکثر آمادگی به دیدار سوم برساند.

باتوجه به اتفاقات پیش آمده در آخر بازی که با جنجال‌های زیادی هم همراه بود، حالا بازیکنان هر دو تیم با انگیزه مضاعف پای به زمین خواهند گذاشت و برد در این بازی برایشان حیثیتی خواهد بود.

اما با این حال باتوجه به اینکه ذوب آهن بازی آخر را به سود خود خاتمه داده، بازیکنان این تیم روحیه بیشتری را خواهند داشت و در حضور طرفداران خود و البته گرگانی‌های پرشور، برای پیروزی همه کار خواهند کرد.

 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا