ورزش

رئال با متد کروس ستاره بایرن را می‌دزدد!

پیشنهاد به دیویس: حضور در جمع برگزیده‌ها

آلفونسو دیویس توسط رئال مادرید وسوسه شده و دیر یا زود باید شاهد انتقالش به سانتیاگو باشیم.

به گزارش “ورزش سه”، طبق گزارش بیلد آلمان، برنامه های بایرن مونیخ نسبت به تمدید قرارداد آلفونسو دیویس مدافع کناری کانادایی تیمش روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و سران این تیم با آگاهی از اینکه رئال مادرید سعی در وسوسه کردن این بازیکن دارد، به دنبال متقاعد کردن این بازیکن و کاهش انتظاراتش است. او می‌خواهد با در بین بازیکنانی قرار بگیرد که در بایرن مونیخ 15 میلیون یورو دستمزد داشته باشد و طبق نمودار مدیریتی این باشگاه در دسته A قرار بگیرد.

اکنون دیویس قراردادش تنها تا سال 2025 اعتبار دارد و رئال مادرید برای جذب او، سناریوی جذب تونی کروس را در پیش گرفته است. پرز قصد دارد او را بدون خرج کردن حتی یک یورو از آلیانز آرنا به سانتیاگو برنابئو بیاورد که این موضوع فقط با انقضای قراردادش در سال 2025 رخ می‌دهد و بایرن با توجه به دانش نسبت به سناریوی قدیمی این تیم و همچنین عدم امکان دستیابی به توافق قصد دارد به سران رئال مادرید پیشنهاد مذاکره بدهد تا بلکه با مبلغی متوسط از این تیم جدا شود.

تونی کروس، شماره هشت فعلی مادریدی‌ها، در سال 2014 پس از اینکه مبلغ درخواستی‌اش درباره حقوق از سمت سران بایرن مونیخ برآورده نشد، تصمیم به جدایی گرفت و با مبلغ 25 میلیون یورو که در آن زمان از نظر کارشناسان یک سوم ارزش کروس بود، به فروش رسید.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا