ورزش

رئال برای فرانسوی‌ها مثل یک مذهب است!

ادواردو کاماوینگا:

ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید، در مصاحبه‌ای از اهمیت بالای این باشگاه در فرانسه سخن گفت.

به گزارش “ورزش سه”، این بازیکن ۲۱ ساله در سال ۲۰۲۱ و در حالی‌که ۱۸ سال سن داشت از رن به رئال مادرید پیوست. نمایش‌های او در لیگ یک فرانسه توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی جلب کرد و در میان پیشنهادهای فراوان، کاماوینگا بدون هیچ فکری، رئال مادرید را انتخاب کرد.

او خیلی زود در ترکیب رئال جا افتاد و ثابت کرد که تلاش‌های باشگاه مادریدی برای جذب او بی‌دلیل نبوده است. او اواخر سال ۲۰۲۳ هم با رئال بر تمدید قرارداد به توافق رسید و قراردادش را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرد.

این ستاره در جدیدترین مصاحبه‌اش درباره علاقه بالای فرانسوی‌ها به رئال مادرید حرف زده و دلایلش برای پیوستن به این باشگاه را بیان کرده است.

1993384

او درباره اهمیت رئال در فرانسه گفت: «رئال در فرانسه مانند یک مذهب است. این باشگاه در همه جا طرفداران زیادی وجود دارد، به‌خصوص در فرانسه. چیزهای خاص زیادی در مورد رئال وجود دارد. وقتی جوان هستید، به رئال مادرید فکر می‌کنید. شما فقط می‌خواهید در آنجا بازی کنید و وقتی به این هدف می‌رسید دیگر چیزی نمی‌خواهید.»

او در ادامه درباره دلیلش برای رفتن به رئال گفت: «وقتی به رئال می‌روید دیگر دلیل نمی‌خواهید. با وجود چند پیشنهاد از باشگاه‌های مختلف، انتخاب رئال گزینه درست است. من همیشه رویای بازی در رئال را داشتم و با آمدن پیشنهاد فورا آن را قبول کردم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا