ورزش

رئال مادرید آماده‌ی جذب ستاره‌ی ناپولی




رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای انتقال ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی است.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید جایگزین انتقال کیلیان امباپه را پیدا کرده است. آن ها به دنبال جذب ویکتور اوسیمن ستاره ناپولی هستند.

داستان بلندبالای نقل و انتقال امباپه به یک جنگ داخلی در رئال مادرید منجر شده است چرا که برخی از اعضای هیئت مدیره آنها مخالف جذب این بازیکن هستند. این بازیکن فرانسوی که مدت هاست خبر انتقالش به غول اسپانیایی سوژه رسانه‌هاست، وارد شش ماه پایانی قراردادش با پاری سن ژرمن شده و اکنون آماده مذاکره با باشگاه های خارج از فرانسه برای نقل و انتقالات است.

برخی از اعضای ارشد هیئت مدیره لوس بلانکوس معتقدند که اوسیمن، مهاجم ناپولی بیشتر با سبک بازی باشگاه سازگار است. لازم به ذکر است که بند آزادسازی فعلی مهاجم نیجریه ای پس از امضای قرارداد جدید او با ناپولی در ماه گذشته، 130 میلیون یورو (113 میلیون پوند / 144 میلیون دلار) است.

غول های لیگ برتر چلسی و آرسنال نیز به دنبال این بازیکن 25 ساله هستند، اگرچه اگر پیشنهادی از سوی رئال مادرید برسد، او ممکن است فصل آینده به اسپانیا برود.

این مهاجم در حال حاضر  به همراه تیم ملی نیجریه در ساحل عاج به سر می‌برد و در مرحله بعدی در روز یکشنبه به مصاف گینه استوایی در افتتاحیه مسابقات خواهد رفت.

 

 

 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا