ورزش

رئال مادرید فقط عطش قهرمانی‌های بیشتر دارد

والورده:

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، می‌گوید بازیکنان این تیم همیشه عطش زیادی برای کسب عنوان قهرمانی خصوصا در اروپا دارند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید در این فصل عملکرد بسیار درخشانی را در زمین به نمایش گذاشت و موفق شد دو قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد تا دبل دو فصل گذشته تحت هدایت کارلو آنچلوتی را بار دیگر تکرار کرده باشد.

والورده یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب مربی ایتالیایی در طول این فصل بود و نمایش درخشانی که ارائه کرد نقش مهمی را در قهرمانی رئال در هر دو رقابت ایفا کرد و نشان داد که قرار است تا چند سال آینده هم همچنان در ترکیب این تیم حضور داشته باشد و بدرخشد.

رئال مادرید فقط عطش قهرمانی‌های بیشتر دارد

والورده در گفتگو با مارکا درباره روحیه و شرایط بازیکنان رئال برای کسب موفقیت‌های متوالی اظهار داشت: «وقتی در رئال مادرید هستید همیشه رویای این را دارید که بتوانید دستاوردهای بزرگی داشته باشید و جام‌های قهرمانی مهمی را به دست آورید.

وقتی برای مدتی طولانی در این باشگاه هستید، پس از چند سال متوجه می‌شوید که این کار هزینه زیادی دارد اما عطشی است که همیشه برای کسب قهرمانی‌های بیشتر وجود دارد. هواداران باعث می‌شوند چنین حسی داشته باشید. زیباترین اتفاق لیگ قهرمانان است و شاید آسان به نظر برسد اما سخت است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا