ورزش

رئیس آژاکس: فکر کنم یونایتد امسال در CL نیست!

رئیس آژاکس می‌گوید آنتونی، ستاره برزیلی این باشگاه را به منچستریونایتد نمی‌فروشد. این در حالی است که یونایتد در روزهای اخیر تلاش زیادی برای خرید او انجام داده است.

به گزارش “ورزش سه”، آنتونی بال برزیلی آژاکس در دیدار امشب این تیم مقابل اسپارتا روتردام در فهرست آژاکس حضور نداشت تا شایعات درباره انتقالش به منچستریونایتد تقویت شود. اما رئیس باشگاه هلندی می‌گوید به هیچ‌وجه حاضر به فروش ستاره برزیلی به یونایتد نیست. او در صحبت‌های خود به شیاطین سرخ به‌خاطر عدم حضور در لیگ قهرمانان طعنه زد تا نشان دهد از این باشگاه عصبانی است.

روز جمعه اعلام شد که پیشنهاد 80 میلیون یورویی یونایتد برای خرید این بال برزیلی رد شده است. بعد از آن برخی رسانه‌ها مدعی شدند که شیاطین سرخ برای راضی کردن آژاکس پیشنهادی 100 میلیون یورویی به دفتر این باشگاه ارسال خواهند کرد.

اما آلفرد شرویدر، رئیس آژاکس، با رد این شایعات گفت:” من می‌خواهم آنتونی بماند. تا جایی که به من مربوط است آژاکس نمی‌خواهد او را بفروشد. پولی که این روزها برای خرید و فروش بازیکن‌ها جابه‌جا می‌شود مسخره است. ولی من اجازه نمی‌دهم بازیکن دیگری فروخته شود. ما از نظر مالی موقعیت مستحکمی داریم”.

رئیس باشگاه آژاکس در ادامه صحبت‌هایش به منچستریونایتد به‌خاطر عدم حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان طعنه زد و گفت:” بله من آنتونی را درک می‌کنم. او می‌خواهد برای آژاکس بازی کند چون ما در چمپیونزلیگ حضور داریم. تا جایی که می‌دانم منچستریونایتد امسال در لیگ قهرمانان نیست”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا